Жазғы демалыс босқа өтпейді

Выпуск - №24(621)   :   20.06.2024
136

1

Оқу жылы аяқталысымен мектеп оқушылары жазғы лагерьлерге, демалыс орындарына баруға асығады. Онда ұйымдастырылған әрбір іс-шара жайраңдаған жаздың қуаныш пен шаттыққа толы ұмытылмас естеліктерін сыйлайтыны анық.

Жаз басталысымен, біздің Мемлекеттік тілде оқытатын Ахмет Байтұрсынұлы атындағы ЖББ мектебінде жылдағыдай «Гүлзар-Бағбан» мектепалды көгалдандыру үйірмесі жүйелі жұмысын бастап кетті. Үйірме жаз кезінде мектеп оқушыларының іспен айналысуын қамтамасыз етіп, денсаулығын нығайтуға да өзіндік үлес қосуды көздейді. Көгалдандыру жұмысы, біріншіден, мектеп ауласында эстетикалық және экологиялық тұрғыда тартымды кеңістік құруға үлес қосса, екіншіден, жастарды еңбекқорлыққа, білім ордасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуге және табиғатқа ұқыпты қарауға септігін тигізеді. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, саламатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру және практикалық-бағдарлы оқыту қағидатын жүзеге асыру мақсатында осылайша жасыл желектер мен гүлдер есебінен мектеп аумағындағы экологиялық жағдайды жақсарту жұмыстарының маңызы зор.

2


«Гүлзар-Бағбан» мектепалды көгалдандыру жұмысын биылғы оқу жылындағы кезеңін 9-сыныптар бастады, оқушылар өте белсенді қатысқанын ерекше атап өту керек. Мектепалды көгалдандыру жұмыстарын жүргізу барысында ата-аналардың қолдауы маңызды. Алдын ала бекітілген жоспарға сай балаларымен бірге түрлі жұмыстар жүргізілді. Сонымен қатар, мектеп психологтары білім алушылармен психологиялық тренингтер ұйымдастырды. Оқушылармен мектеп ауласында ғана жұмыс жасап қоймай, олармен түрлі қызықты ойындар ойнатылды. Шахмат, шашки, қол тіресу, «Әуенді тап», «Жасырын суретті тап» сияқты танымдық ойындар ойналды. Оқушылар таза ауа аясында әдеби кітаптар оқып, түрлі сұрақтарға жауап та берді.
«Гүлзар-Бағбан» мектепалды көгалдандыру жұмысын ұйымдастыруда аталған сыныптың сынып жетекшілері Саматова Гаухар Қазымбекқызы, Бегайдарова Жібек Серікбайқызы, Елдос Жанар Есімқызының да еңбектері мол екені айтпаса да белгілі шығар. Жаз айлары – оқушылар үшін ерекше ықыласпен күтетін уақыт. Жыл бойы сабақтан толық демалып, арқаларын кеңге салып, асыр-салып ойнап, өздерін физиологиялық, сана-сезімдік және дүниетанымдық тұрғыда дамытатын уақыт десем, артық айтқаным емес. Балалардың жүрегіне ізгілік пен қуаныш сыйлай ашылған жазғы сауықтыру алаңы мен «Гүлзар-Бағбан» мектепалды көгалдандыру жұмысының оқушыларымыздың бос уақыттарын мағыналы өткізуіне тигізер пайдасы сөзсіз.

Қаламқас ДУЛЫБАЕВА,
Мемлекеттік тілде оқытатын
А.Байтұрсынұлы атындағы
ЖББМ математика пәнінің мұғалімі,
Қостанай ауданы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4