Жітіқара мектебі заман көшімен келеді

Выпуск - №3 (399)   :   17.01.2020
192

Заман ағымы жаңа бағытқа өзгерген сайын сұраныс та артып, «Үштұғырлы тіл» мемлекеттік бағдарламасы мықтап қолға алынды. Оны дамытуға Естай Есжанов атындағы №9 орта мектеп те ат салысып келеді.

Осыдан 14 жыл бұрын білім алушыларға есігін айқара ашқан мектебімізге 2015 жылдың тамыз айында Ұлы Отан соғысының батыры, жерлесіміз Естай Есжановтың есімі берілді. Жоғалғаны табылып, өшкені қайта жанғандай қуанышқа бөленген ата-аналар жылы лебіздерін білдіріп, жаңа орда күмбірлі қонырау үні мен өнерпаздар әуеніне, жас ұрпақтың шат-шадыман күлкісіне толды. Бүгінде мектеп ұжымы жаңа бастамаларды зор ықыласпен қабылдап, оқушылардың заман сұранысына сай жан-жақты білім алуына барынша жағдай жасауда. Соның бірі – «Үштұғырлы тіл» мемлекеттік бағдарламасы.

Мектебіміздің оқушылары бірте-бірде үш тілді меңгеріп келеді. Жоспар бойынша кезең-кезеңімен жүргізіліп жатқан жұмыстардың арқасында бүгінде ағылшын тілі пәнінен оқушылардың білім көрсеткіші 60 пайыздан жоғары. Мектепте барлығы 209 оқушы білім алуда. Оның 26-сы – оқу озаты, ал 66-сы – оқу екпінділері екенін айта кеткен ләзім. Үш тілді үйрену бағытында бірлескен сабақтар, арнайы сынып сағаттары мен әдістемелік жұмыстар жүргізіліп тұрады. Сондай-ақ, биыл үштілділік элементтерін қолдану арқылы 6-сынып оқушыларына арналған «Мен сізге ағылшынша жазамын» әдістемелік кешенін жасап шығардым. Үш тілді үйретуге бағытталған арнайы драмалық үйірмелер де жұмыс істейді.

Оқушыларымыз түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға қатысып, жүлдегерлер қатарынан көрініп жүр. Мәселен, биылғы оқу жылында 7-сынып оқушысы Диана Түбекбай мен 8-сынып оқушысы Раушан Хазез қазақ және ағылшын тілдерінен өткен республикалық интернет олимпиадасына қатысып, 3-орынға ие болды. «Көп тіл білген – көпті ілер», – деген сөздің жаны бар. Қазірден оған барынша үлес қоссақ, келешекте жемісін көреріміз хақ.


Қымбат ҚОЖАХМЕТОВА,
Е.Есжанов атындағы №9 ОМ
ағылшын тілі пәнінің мұғалімі,
Жітіқара қаласы

Реклама

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать. 

"К педагогическому делу надо призывать, как к делу морскому, медицинскому или тому подобным, не тех, которые стремятся только обеспечить свою жизнь, а тех, которые чувствуют к этому делу и к науке сознательное призвание и предчувствуют в нём своё удовлетворение, понимая общую народную надобность".