Шежірелі өлкенің баласы

Выпуск - №000(000)   :   10.05.2024
283

4-2-1

Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығында «Төрт тоқсан – төрт өнер» ұлттық мәдени-ағартушылық жобасының «Туған өлкем» фестиваліне орай «Туған өлке – тұнған шежіре» атты ғылыми жоба байқауы өтті.

4-2-3

Байқаудың мақсаты – оқушылардың белсенді отансүйгіштік пен азаматтық сезімін тәрбиелеу, туған өлкені зерделеу арқылы туристік-өлкетану қызметін жандандыру. Сол мақсатына жетті деуге де болады. Нәтижесінде жүлделі І орынды Кейкі Батыр атындағы №4 ЖББ мектебінің оқушысы Гүлсая Қоғалбаева жеңіп алды. ІІ орынды Ы.Алтынсарин атындағы гимназия оқушысы Жанэль Абдикапарова мен А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназиясының оқушысы Жансая Нұржанова теңдей бөлісті.

4-2-2


Ал, ІІІ орынға А.Макаренко атындағы ЖББ мектебінің оқушысы Жанел Бүркітбаева ие болды. Қатысқаны үшін сертификатпен Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектебінің оқушысы Айтмұхамбет Құлымбет марапатталды. Осылайша барша жеңімпаздарға Арқалық қаласындағы қосымша білім беру орталығының грамотасы мен естелік сыйлықтары табысталды.

Жазира ТОНАШИНА
Қосымша білім беру
орталығының педагогі,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.