«Строительный» кітапхана-филиалында «Бір ел – бір кітап» республикалық акциясы аясында «Оқитын өлке» әдеби сөресі ұйымдастырылып, «Тәуелсіздіктің 30 жылдығына 30 кітап» рухани-мәдени акциясы ұсынылды.

Аталмыш сөреге қою үшін қазақстандық белгілі авторлардың поэзия, проза, драматургия, балалар әдебиеті және аударма саласындағы үздік 30 шығармасы таңдалды. Бұл әдеби сөреде қазақстандық ақындар мен жазушылардың шығармалары ұсынылды. Атап өтсек, танымал қазақ ақыны Ұлықбек Есдәулеттің «Киіз кітап» атты жаңа кітабына 1988-2000 жылдары жазылған ел мен жер, уақыт пен қоғам, табиғат пен махаббат туралы лирикалық, әлеуметтік-философиялық өлеңдері енді. Онда ол поэтикалық өнердің барлық қыр-сырын ашты.
Толымбек Әбдірайымның «Алабұға ауланған күн» кітабы балалар үшін қызықты. Балалар әңгімелер мен ертегілер беттеріне саяхат жасай отырып, мейірімділікке, достардың өзара көмегіне, жануарларға деген сүйіспеншілікке үйренеді. Бұл шығармалар жас ұрпақтың жан дүниесіне оң әсер етеді. Сонымен қатар Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін оқуға кеңес береміз, ол оқылатын отыз шығармаға кездейсоқ енбеген, автор болашаққа көз салып, қазір өмір сүріп жатқан әлемді болжаған.
Акция аясында оқылатын кітаптар үлкендерге деген құрмет, ата-бабаларымыздың салт-дәстүрлеріне деген құрмет, адамгершілік пен жанның тазалығын тәрбиелеуге ықпал ете отырып, құнды дәстүрлердің мәнін жаңғырта отырып, оқырмандардың жүрегінен өз орнын табады деп үміттенеміз. Сондай-ақ сөреде сіз акцияға арналған буклет пен жадынамаларды таба аласыз. Сіздерді көрмеге қойылған әдебиеттерді оқуға шақырамыз.
Эльмира МИРЗАЛИЕВА,
«Строительный»
кітапхана-филиалы
қызметкері,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».