Амангелді ауданындағы Әнуар Боранбаев атындағы мектепте «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының ұйымдастыруымен қосымша білім беру педагогтері арасында аймақтық шеберлік сынып өтті.

Іс-шараға Арқалық қаласы және Амангелді, Жангелдин ауданының ұстаздары қатысты. Арқалық қаласы білім бөлімінің мектепаралық оқу-өндірістік комбинатының көркем еңбек пәнінің мұғалімі Рысгүл Мұқатайқызы «Қазақтың ұлттық сәндік-қолданбалы бұйымы» тақырыбында шебер-сынып өткізді. Аталмыш шеберлік сынып барысында қатысушылар топтық деңгейде жұмыс істеп, ши тоқу, өру, бекіту тәсілдері бойынша тәжірибе алмасты.
Сонымен қатар «Шұғыла» шығармашылық орталығының қосымша білім беру педагогі Нұрсұлу Мейрамбекқызы «Қолөнер бағытында қолданылатын әдіс-тәсілдер» тақырыбында өзінің іс-тәжірибесімен бөлісті. Шебер-сыныпқа қатысқан педагогтер түрлі-түсті жүннен алма ағашын дайындау технологиясы бойынша топтық жұмыс істеді. Іс-шара қатынасушылары да өздерінің сабақ барысында қолданатын үздік тәжірибелерін ортаға салып, қолөнер үйірмелері, еңбек сабақтарында пайдаланатын озық әдіс-тәсілдерімен бөлісті.
Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» БЖШО
көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».