Аймақтық шеберлік сынып

Выпуск - №49(546)   :   17.12.2022
488

Амангелді ауданындағы Әнуар Боранбаев атындағы мектепте «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының ұйымдастыруымен қосымша білім беру педагогтері арасында аймақтық шеберлік сынып өтті.

Іс-шараға Арқалық қаласы және Амангелді, Жангелдин ауданының ұстаздары қатысты. Арқалық қаласы білім бөлімінің мектепаралық оқу-өндірістік комбинатының көркем еңбек пәнінің мұғалімі Рысгүл Мұқатайқызы «Қазақтың ұлттық сәндік-қолданбалы бұйымы» тақырыбында шебер-сынып өткізді. Аталмыш шеберлік сынып барысында қатысушылар топтық деңгейде жұмыс істеп, ши тоқу, өру, бекіту тәсілдері бойынша тәжірибе алмасты.

Сонымен қатар «Шұғыла» шығармашылық орталығының қосымша білім беру педагогі Нұрсұлу Мейрамбекқызы «Қолөнер бағытында қолданылатын әдіс-тәсілдер» тақырыбында өзінің іс-тәжірибесімен бөлісті. Шебер-сыныпқа қатысқан педагогтер түрлі-түсті жүннен алма ағашын дайындау технологиясы бойынша топтық жұмыс істеді. Іс-шара қатынасушылары да өздерінің сабақ барысында қолданатын үздік тәжірибелерін ортаға салып, қолөнер үйірмелері, еңбек сабақтарында пайдаланатын озық әдіс-тәсілдерімен бөлісті.


Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» БЖШО
көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

В песне – любовь к Родине

5 дней назад в 15:09

Вне урока

Смена защитников

5 дней назад в 14:34

Патриотическое воспитание

Талантты отбасылар сайысы

5 дней назад в 14:28

Қосымша білім

Шежірелі өлкенің баласы

5 дней назад в 14:24

Қосымша білім

Мы помним

5 дней назад в 14:21

УП News

Продолжим зелёную традицию

5 дней назад в 14:18

Социум

Актуально

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.