Бала арманының аралы

Выпуск - №24(621)   :   20.06.2024
166

1

2

Халықаралық балаларды қорғау күніне орай, «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер орталығының ұйымдастыруымен мерекелік бағдарлама өткізілді. Іс-шараға Арқалық қаласының балақайлары мен арнайы шақырылған мүмкіндігі шектеулі балалар қатысты.

Мерекелік бағдарлама аясында 12 алаң құрылды. Оның ішінде: асфальтта сурет салу, топтық және мергендікке арналған ойындар, сабынды көпіршіктермен сурет салу, туристік бағдарлау мен жартасқа өрмелеу спорттық жарыстары, «TikTok» әлемі, жанды дауыстағы әндер байқауы мен керамикалық кәдесыйлар жасау алаңы, онымен қоса мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған шатырлы алаңдар да болды.
Шараның ашылу салтанаты орталық тәрбиеленушісі Қуаныш Нұрдостың көңілді әнімен және қыздарымыздың акробатикалық биімен басталып, орталықтың директоры Ербол Кабылдиннің құттықтау сөзімен жалғасты. Кейін директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Игорь Роговой мерекелік бағдарлама аясында ұйымдастырылған алаңдардың жұмысымен таныстырып өтті. Жоғарыда аталып өткендей, балалар 12 алаң бойынша қызықты әрі көңілді ойындар мен байқауларға (жарыстарға) қатысып, тәтті сыйлықтар мен мадақтамаларға ие болды.

3


Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған шатырлы ойын алаңында ұсақ моториканы дамытатын және қозғалмалы ойындар ойнатылды. Ал, керамикалық кәдесыйларға арналған алаңда балалар қолөнермен айналысып, үздік жұмыстары үшін мадақтамаларға ие болды. Сондай-ақ, балалар жақсы көретін жылдамдық пен дәлдікке арналған топтық ойындармен қатар жартасқа өрмелеу жарысы көп балалардың назарын өзіне аудартты. Шығармашыл балалардың бір бөлігі асфальтта сурет салса, қалғаны сабынды көпіршіктермен түрлі суреттер салып, көңілді уақыт өткізгендерін айта кеткеніміз жөн.
Осылайша мерекелік бағдарламаға қатысқан барлық белсенді оқушылар іс-шара соңында марапатталып, жанды дауыста кішкентай балалар ән салып, мерекені сәтті нотада аяқтады.

Гауһар ҚАЙСЕРОВА,
«Жас Ұлан» балалар
мен жасөспірімдер орталығының педагогі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4