Заманның талабына сай жан-жақты, кез келген ақпаратқа сын көзбен қарап, өз ойын ашық айта алатын саналы ұрпақты тәрбиелеу мақсатында Қостанай қаласындағы С.Мәуленов атындағы гимназияның қабырғасында «Өркениет» дебат клубы жұмыс істеп келеді.
«Білекті – бірді, білімді – мыңды жығады» демекші, қазіргі заман – білімділер заманы. Ал қазіргі ақпараттық қоғамда бәсекеге қабілеттілікті арттырып, сананың көкжиегін кеңейтетін, жастарды көшбасшылыққа жетелейтін бірден-бір құрал – дебат. «Адамды даңққа бөлейтiн екi қасиеттi өнер бар: бiрi – қолбасылық, екiншiсi – шешендiк», – деп ежелгі Рим жазушысы әрі шешені Марк Цицерон айтқандай, жеке пікірді жеткізе білу де үлкен өнер.
Жастардың жан-жақты дамуы үшін пікірсайыс өте қажет. Пікірсайыс арқылы біз кез келген тақырыпты еркін игеріп, өзіндік ой-пікірді шешендік қабілет арқылы көпшілікке жеткізе аламыз. Осындай өзектілік пен қажеттіліктің негізінде елімізде «Дебат қозғалысына» ерекше ден қойылып отыр. Жоғарыда атап өткен мақсаттар негізге алына отырып жоспар бойынша «Интернетке қарағанда теледидардың қоғамға әсері көбірек», «БП тәуелсіздіктен кейінгі жоғарғы жетістіктерді атайды», «БП экологиялық проблемаларды шешудің тиімді механизмін ұсынады» және т.б. көптеген қызықты әрі өзекті мәселелер төңірегінде мектепішілік турнирлер өткізілді.
Біздің дебат клубымыздың жетістіктері де аз емес. Қалалық, облыстық додалардан орын алып, клуб мүшелері өздерінің білімділігі мен алғырлығын анық көрсете алды. Клубымыздың кейінгі жас пікірсайысшыларға үлгі болатындай жүлдегерлеріміз – 11 «А» сынып оқушысы Нұрлыхан Абдрахман мен 10 «Ә» сынып оқушысы Гүлдана Борамбаеваны (суретте) ерекше атап өткім келеді. Дебат – ойын жүйелі, қысқа да нақты жеткізуге үйрететін, өмірге, қоршаған ортаға сыни көзбен қарап, жан-жақты білімді кеңейтуге және оның дамуына үлес қосуға итермелейтін күш.
Дәуіржан МАТЫҒҰЛОВ,
С.Мәуленов гимназиясы
құқық негіздері пәнінің
мұғалімі, «Өркениет» дебат
клубының жетекшісі,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.