Заманның талабына сай жан-жақты, кез келген ақпаратқа сын көзбен қарап, өз ойын ашық айта алатын саналы ұрпақты тәрбиелеу мақсатында Қостанай қаласындағы С.Мәуленов атындағы гимназияның қабырғасында «Өркениет» дебат клубы жұмыс істеп келеді.
«Білекті – бірді, білімді – мыңды жығады» демекші, қазіргі заман – білімділер заманы. Ал қазіргі ақпараттық қоғамда бәсекеге қабілеттілікті арттырып, сананың көкжиегін кеңейтетін, жастарды көшбасшылыққа жетелейтін бірден-бір құрал – дебат. «Адамды даңққа бөлейтiн екi қасиеттi өнер бар: бiрi – қолбасылық, екiншiсi – шешендiк», – деп ежелгі Рим жазушысы әрі шешені Марк Цицерон айтқандай, жеке пікірді жеткізе білу де үлкен өнер.
Жастардың жан-жақты дамуы үшін пікірсайыс өте қажет. Пікірсайыс арқылы біз кез келген тақырыпты еркін игеріп, өзіндік ой-пікірді шешендік қабілет арқылы көпшілікке жеткізе аламыз. Осындай өзектілік пен қажеттіліктің негізінде елімізде «Дебат қозғалысына» ерекше ден қойылып отыр. Жоғарыда атап өткен мақсаттар негізге алына отырып жоспар бойынша «Интернетке қарағанда теледидардың қоғамға әсері көбірек», «БП тәуелсіздіктен кейінгі жоғарғы жетістіктерді атайды», «БП экологиялық проблемаларды шешудің тиімді механизмін ұсынады» және т.б. көптеген қызықты әрі өзекті мәселелер төңірегінде мектепішілік турнирлер өткізілді.
Біздің дебат клубымыздың жетістіктері де аз емес. Қалалық, облыстық додалардан орын алып, клуб мүшелері өздерінің білімділігі мен алғырлығын анық көрсете алды. Клубымыздың кейінгі жас пікірсайысшыларға үлгі болатындай жүлдегерлеріміз – 11 «А» сынып оқушысы Нұрлыхан Абдрахман мен 10 «Ә» сынып оқушысы Гүлдана Борамбаеваны (суретте) ерекше атап өткім келеді. Дебат – ойын жүйелі, қысқа да нақты жеткізуге үйрететін, өмірге, қоршаған ортаға сыни көзбен қарап, жан-жақты білімді кеңейтуге және оның дамуына үлес қосуға итермелейтін күш.
Дәуіржан МАТЫҒҰЛОВ,
С.Мәуленов гимназиясы
құқық негіздері пәнінің
мұғалімі, «Өркениет» дебат
клубының жетекшісі,
Қостанай қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.