Бірлестіктің қызықты апталығы аясында «Қылқалам» үйірмесінің педагогі Бекзат Асылбекұлы оқушылардың шығармашлық қабілетін арттыру мақсатында «Бояулар құпиясы» тақырыбында күз мезгіліне орай сурет байқауын өткізді. Ал, Ботагүл Зияденқызы оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын арттыру үшін «Күзгі қиял» тақырыбындағы шеберлік сағатын өткізсе, Рустем Алпамысұлы оқушылардың бойындағы өнерін ашу негізінде «Таланттар шоғыры» өнер байқауын ұйымдастырды. Нұрдаулет Сайлаубайұлы болса, ұлттық аспап – домбыраны ұлықтау мақсатында «Домбыра – асыл мұра» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Осы ааясында аруларымызға арналған «Күз аруы» байқауының өткенін де айта кеткен жөн.
Ұйымдастырылған барлық іс-шараларға белсенді қатысып, жүлделі орын алған оқушыларымыз орталығымыздың мадақтамаларымен және естелік сыйлықтарымен марапатталды. Бала деген адамзат еңбегінің, білімінің бірін терең игереді және оған дағдыланады. Жас ұрпақтың дара ерекшелігін ескере отырып, олардың ойлау, шешім қабылдау, қорытынды ой-пікірін білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетінің дамуын, өзінің шығармашылық әрекетін жүзеге асыруын қалыптастыруына мүмкіндік туғызған жөн. Оқушылардың қабілетін ашып, дамытуға жан-жақты жағдай жасалғанда ғана мақсатқа қол жеткізуге болады. Уақыт талабына сай оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін оқытудың жаңа ақпараттық технологиясын пайдаланған жөн деп есептеймін.
Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қосымша білім беру орталығындағы
«Жанұя» клубының жетекшісі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.