Бірлестіктің қызықты апталығы аясында «Қылқалам» үйірмесінің педагогі Бекзат Асылбекұлы оқушылардың шығармашлық қабілетін арттыру мақсатында «Бояулар құпиясы» тақырыбында күз мезгіліне орай сурет байқауын өткізді. Ал, Ботагүл Зияденқызы оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын арттыру үшін «Күзгі қиял» тақырыбындағы шеберлік сағатын өткізсе, Рустем Алпамысұлы оқушылардың бойындағы өнерін ашу негізінде «Таланттар шоғыры» өнер байқауын ұйымдастырды. Нұрдаулет Сайлаубайұлы болса, ұлттық аспап – домбыраны ұлықтау мақсатында «Домбыра – асыл мұра» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Осы ааясында аруларымызға арналған «Күз аруы» байқауының өткенін де айта кеткен жөн.
Ұйымдастырылған барлық іс-шараларға белсенді қатысып, жүлделі орын алған оқушыларымыз орталығымыздың мадақтамаларымен және естелік сыйлықтарымен марапатталды. Бала деген адамзат еңбегінің, білімінің бірін терең игереді және оған дағдыланады. Жас ұрпақтың дара ерекшелігін ескере отырып, олардың ойлау, шешім қабылдау, қорытынды ой-пікірін білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетінің дамуын, өзінің шығармашылық әрекетін жүзеге асыруын қалыптастыруына мүмкіндік туғызған жөн. Оқушылардың қабілетін ашып, дамытуға жан-жақты жағдай жасалғанда ғана мақсатқа қол жеткізуге болады. Уақыт талабына сай оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін оқытудың жаңа ақпараттық технологиясын пайдаланған жөн деп есептеймін.
Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қосымша білім беру орталығындағы
«Жанұя» клубының жетекшісі,
Арқалық қаласы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.