Болашақтың ұтқыр ойлы ұрпағы

Выпуск - №48(495)   :   12.12.2021
298

Тұңғыш Президент күніне орай «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығында «Шахмат» үйірмесінің жетекшісі Ғанибек Мәденовтың ұйымдастыруымен «Болашақтың ұтқыр ойлы ұрпағы» атты шахматтан турнир өтті. 

Іс-шара оқушылардың шахмат ойынына деген қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, зейінділікті дамытуға ,әр алуан варианттарды жылдам әрі дәл есептей білуге, жеңіске жетуге деген ерік-жігерді қалыптастыруға және басқа да моральдік қасиеттерге тәрбиелеу мақсатында ұйымдастырылған болатын.


Шахмат турниріне 2007-2014 жылы туған әр мектептен 2 оқушыдан қатынасты. Шахмат жарысы 2 тақтада өтті. Нәтижесінде бірінші тақтадан 1-орынды Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Ибрахим Фазыл, 2-орынды Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Ғинаят Бейсенбаев, 3-орынды Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Абылайхан Қалиден иеленді.


Екінші тақтадан 1-орынды Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Жанболат Қадыр, 2-орынды Жаңа ауыл жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Айтолқын Олжабекова, 3-орынды Амангелді жалпы білім беретін ората мектебінің оқушысы Жантөреге Жұмағазин бұйырды.


Ең жас ойыншы Ә.Боранбаев атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің оқушысы Тимур Хайролла атанды. Командалық жарыс бойынша 1-орын Жаңа ауыл, 2-орын Ы.Алтынсарин, 3-орын Ә.Боранбаев атындағы орта мектептері иеленді.


Әнет ЖҰМАБЕК,
Амангелді ауданы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.