Демалыс уақытындағы көңілді кезең

Выпуск - №33-34 (429-430)   :   27.08.2020
98

Елімізде жарияланған төтенше жағдайдың жаз мезгілімен тұспа-тұс келуі балалар үшін қиындық туғызғаны рас. Дегенмен «Балауса» жазғы сауықтыру алаңында ұйымдастырылған лагерь балаларды бір серпілтіп тастады.

Тамылжыған жаз. Биылғы үш ай демалысымыз тіптен өзгеше. Әрине, жұқпалы дерттің тарамауы үшін мемлекеттік деңгейде арнайы белгіленген санитарлық шаралар мен қатаң талаптарды сақтау қажеттілігіне байланысты оқушылар да әдеттегі жаз қызықтарынан бас тартса да, мектеп алаңында жаз қызығына бөленді. «Табиғатты аяла» атты тақырыпты қамтыған алаңдағы демалыс бір аптаға созылды. Баршамыз үшін әрине жеке денсаулық пен елдің амандығы маңызды.

Тәрбиешілер қауіпсіздік шараларын үнемі басты назарда ұстайды. Оның ішінде балалардың арақашықтықты сақтауын, қолдарын дезинфекциялап отыруын, маска киіп жүруін, яғни бала өмірінің қауіпсіздігі әркез тәрбиешілердің жіті назарында. «Өз еліңнің табиғатын білесің бе?» сұхбаты мен «Шебер қолдар» қолөнері онлайн түрде ұйымдастырылып, шебер балалар марапатқа ие болды. Сондай-ақ «Қала, аудан, ауыл, көшелер» презентациясы да онлайн түрде назарға ұсынылды.

Артынша А.У. Баймағанбетов ұйымдастырған спорттық ойындар оқушылардың көңілінен шығып, мәз-мейрам болып жатты. Міне, қысқа уақыт болса да Т.К. Хұсаинова, А.К. Кукенова, А.У. Баймағанбетов сынды мұғалімдердің тәрбиешілік етіп, қадағалауының арқасында мектеп алаңындағы лагерь көңілді нотада мәресіне жетті. Балалар да онлайн өткен шараларға белсене қатысып, қабілет-қарымдарын шыңдады. Ата-аналар да ұйымдастырылған ойындарға балаларымен бірге ат салысып, онлайн шаралар бойынша пікірлерін білдіріп жатты.

Әрбір оқушы IV тоқсанды тәмәмдаған соң, жазғы демалысын көңілді өткізуге тырысады. Көптеген балаларды жазғы демалыспен қамту үшін арнайы орындар ұйымдастырылды. Бірінші кезекте жетім және ата-анасының қамқорынсыз қалған балалар, аз қамтылған және көпбалалы отбасылардың балалары, сондай-ақ олимпиада, конкурс жүлдегерлері қамтылды. Санитарлық талаптардың сақталуы қатаң және тұрақты бақыланды. Әдетте қаланың баласы далаға, ауылдағысы қалаға қашады. Ондағысы – мектеп пен үйдің арасында өткен тоғыз айдың есебін түгендеу. Ал биыл бұл жоспар жүзеге аса қоймады. Енді жаңа оқу жылына қадам басқалы отырған балаларға қиын жағдайға қарамастан, бар мүмкіндікті тиімді пайдаланып, сапалы білім алу жолында бар күш-жігерін аямасын деп тілеймін.


Балауса БАЙҚАСЫНОВА,
Мемлекеттік тілде оқытатын
Заречный ОМ бастауыш
сынып мұғалімі,
Қостанай ауданы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.