Дойбыдан турнир өтті

Выпуск - №49(496)   :   25.12.2021
295

«Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының «Ойшылдар» дойбы үйірмесінің жетекшісі ретінде «Ел қорғаны – саламатты ұрпақ» тақырыбында дойбыдан турнир өткіздім.

Турнирге әр мектептен 4 оқушыдан 2007-2014 жылы дүниеге келген оқушылар қатысты. Жарыс 4 тақтада өтті. Нәтижесінде бірінші тақтадан 1-орынды Б.Қолдасбаев атындағы ЖББМ оқушысы Ғибрат Меңдібаев, 2-орынды Жаңа ауыл ЖББМ оқушысы Бекнұр Өміртай, 3-орынды Ы.Алтынсарин атындағы ЖББМ оқушысы Жанболат Қадыр иеленді. Екінші тақтадан 1-орынды Жаңа ауыл ЖББМ оқушысы Ақбаян Сапабекова, 2-орынды Амангелді ЖББМ оқушысы Аружан Несіпбекова, 3-орынды «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының оқушысы Жаңару Сейдағалиева иеленді.

Үшінші тақтадан 1-орынды Жаңа ауыл ЖББМ оқушысы Бек Әбуғали, 2-орынды Б.Қолдасбаев атындағы ЖББМ оқушысы Елжан Каримов, 3-орынды Ы.Алтынсарин атындағы ЖББМ оқушысы Жеңісбек Бауыржанұлы иеленді. Ал төртінші тақтадан 1-орынды Жаңа ауыл ЖББМ оқушысы Сәбина Есенғалиқызы, 2-орынды Б.Қолдасбаев атындағы ЖББМ оқушысы Бибігүл Төлегенова, 3-орынды «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының оқушысы Айтөре Аманжолов иеленді.

Командалық жарыс бойынша 1-орынды Жаңа ауыл, 2-орынды Б.Қолдасбаев, 3-орынды Амангелді ЖББМ иеленді. Сонымен қатар осы дойбы сайысына оқушыларын сапалы дайынғаны үшін Жаңа ауыл ЖББМ ұстазы Ерлан Биғабылов Алғыс хатпен марапатталды.


Нұрбек ӘБДІХАМИТОВ,
«Шұғыла» БЖШО
үйірме жетекшісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.