Еркін күрестен аудандық турнир

Выпуск - №42 (590)   :   14.11.2023
378

Жақында Дәмді ауылында Науырзым ауданының дене тәрбиесі және спорт бөлімінің және Науырзым аудындық балалар жасөспірімдер спорт мектебі өкілдермен қатар еркін күрестен бапкер Абдбек Костин еркін күрестен аудандық турнир ұйымдастырды.

Жастардың патриоттық сезімдерін күшейту, саламатты өмір салтын сақтап, спортқа деген ынта-ықыласын арттыру мақсатындағы турнирде ауданның жастары спорттық шеберліктерін көрсетіп, жүлделі орындарға ие болып, мадақтамалармен марапатталды. Айтап айтар болсақ, біздің ауылдың жеңімпаздары Бекзат Молдаш – 29 келі салмақ дәрежесінде, Ералы Табан – 26 келі салмақ дәрежесінде, Қуаныш Жантөре – 24 келі салмақ дәрежесінде, Айбек Бейсембай – 22 келі салмақ дәрежесінде, Риза Құлсары – 38 келі салмақ дәрежесінде І орынға ие болды.

Арлан Бейсембай – 38 келі салмақ дәрежесінде, Нұртілеу Қуаныш – 32 келі салмақ дәрежесінде, Ерсұлтан Рахметов – 26 келі салмақ дәрежесінде, Инсар Сағындық – 22 келі салмақ дәрежесінде, Ералы Молдаш – 24 келі салмақ дәрежесінде ІІ орынды иеленді. Ал, ІІІ орынмен Аяулым Мирамхан – 22 келі салмақ дәрежесінде, Санжар Коблан – 41 келі салмақ дәрежесінде, Жантілек Әмірғали – 26 келі салмақ дәрежесінде марапатталды. Осындай нәтижелер көп болсын дейміз.


Динара БАЙГЕНЖИНА,
Дәмді ЖББ мектебі
директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары,
Науырзым ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.