Интернат – тәрбиенің қайнар көзі

Выпуск - №9 (456)   :   09.03.2021
396

Жас ұрпақты білімді де тәрбиелі, ісіне деген сенімі нық, денсаулығын мықты етіп тәрбиелеу – басты міндет. Осы мақсатта Ы.Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі жанындағы интернатта айтарлықтай жұмыстар атқарылуда.

Интернат 80 орындық тәрбиеленушіге арналған. Жаңа оқу жылында интернатта Воробьевка, Темірқазық, Қызылағаш, Осиповка, Бозбек, Щербаков ауылдарынан оқушылар тәрбиеленуде. Мектеп жанындағы интернат ұжымы жеке адамды жан-жақты және үйлесімді дамыту мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, осы заманғы қоғамдық талап деңгейінде алдын ала белгіленген жоспар бойынша жұмыс істейді. Осы орайда біздің интернатта тәрбие жұмыстары ата-аналармен, ұстаздармен бірлесіп жүзеге асырылуда. Сондай-ақ тәрбиешілердің әдістемелік бірлестігі жұмыс істейтінін де айта кеткен ләзім.
Балалар жас ерекшеліктері бойынша топтарға бөлінген интернатта тәрбие жұмысының негізгі сегіз бағыты белгіленіп алынған. Тәрбиешілер өз тобының мақсаты, міндеті бойынша жұмыс жүргізеді. Интернатта оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы жұмыс істейді. Бұл ұйымның мақсаты, міндеті, жауапкершілігі, құқығы бар. Интернатта жүргізілген шаралардың барлығы осы ұйымның араласуымен өткізіледі. Тәрбиешілердің берген бағыты бойынша барлық мерекелік іс-шаралар ата-аналар мен мектеп ұстаздарының қатысуымен өткізіледі. Мұнда тәрбиеленушілердің бос уақытын ұйымдастару жұмысы да жақсы жолға қойылған. Яғни, бала әр күнін сапалы, пайдалы өткізу үшін олармен психологиялық тренингтер, әңгімелер, пікір сайыстар, түрлі ойындар, спорт жарыстары өткізіліп отырады.
«Ана тілім – түп қазығым, байлығым», «Менің Отаным – Қазақстан» бұл тәрбиелік іс-шара өткізудегі бағыт тәрбиеленушілерді отансүйгіштікке, ана тілін құрметтеуге, өз тілін жетік меңгеріп, қастерлеуге, адамгершілікке, әдептілікке, туған елдің тарихын, ерлік дәстүрін құрметтеп, оны қорғай білуге үйрету мақсатында өткізіледі «А.Құнанбаевтың туғанына 175 жыл», «Ұстазым өзіңмен мақтанамыз» тақырыбында іс-шаралар оқушылардың бойына ұлттық тәрбиені сіңіре отырып, ұстазсыз өмірдің нақты тұтқасын ұстау мүмкін емес екенін түсіндірді. Адамды тәрбиелеп, оны азамат атандырудың өзі бір үлкен күш, сондықтан да ұстаздың еңбегі – ұлы еңбек екенін тағы бір рет түсіндіріп, мақсатын айқындадық.
«Арайлы алтын күз» мерекесі – берекелі, жаздай өсірген дәнді-дақылдарымызды ысырапсыз жинап, диқаншылардың маңдай терін бағалап, еңбекке баулитын мейрам. Сонымен қатар саламатты өмір салтын сақтау, ішімдік пен ншақорлықтан аулақ жүру үшін ұлдар «Шынықсаң, шымыр боласың» көңілді спорттық сайыстарымен шағын футболға, қыздар шахмат, дойбы, тоғызқұмалақ, волейбол жарыстарына қатыстырып отырады. Тәрбиеленушілер спорттық секциямен бірге өнер мектебінде домбыра, би, вокал үйірмелеріне қатысады. Біз өзімізге сеніп тапсырған әр ата-ананың үміт күтетін перзентін тек саламаттылыққа бейімдеп, әдеппен сөйлеуді, үлкен-кішіні сыйлауды үйретіп қана қоймай, тұлғаның бойына игі іс-әрекеттер мен адамгершілік қасиеттер алтын арқау болып өрілсе екен дейміз.

Сәуле ДОСОВА,
Ы.Алтынсарин атындағы
Обаған ОМ жанындағы
интернат меңгерушісі,
Алтынсарин ауданы

 

ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ

В песне – любовь к Родине

5 дней назад в 15:09

Вне урока

Смена защитников

5 дней назад в 14:34

Патриотическое воспитание

Талантты отбасылар сайысы

5 дней назад в 14:28

Қосымша білім

Шежірелі өлкенің баласы

5 дней назад в 14:24

Қосымша білім

Мы помним

5 дней назад в 14:21

УП News

Продолжим зелёную традицию

5 дней назад в 14:18

Социум

Актуально

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.