Н.Островский атындағы қалалық орталықтандырылған кітапхана қабырғасында А.Байтұрсынов атындағы ҚМУ-дың филология факультетінің 1-курс студенттеріне танымдыққ эксурсия ұйымдастырылды.
Еліміздің болашағы жарқын болу үшін, ең алдымен ұрпағымыз білімді, рухани деңгейі жоғары болуы қажет. Ол үшін адам көп оқып, көп ізденуі керек. «Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы», «Кітаппен кеңес – білімдімен теңес», – деп халқымыз кітапты қашаннан жоғары бағалаған. Бүгінде қарыштап дамып жатқан замандағы жастар мен кітапты байланыстыратын алтын көпір – кітапхана. Кітапхана – оқырманның рухани талап-тілегін қанағаттандырумен қатар әлемдік, ұлттық, әмбебап ақпарат көздерін толық жинақтап, оқырманға жеткізуші рөлін атқарады.
Кітапхана қызметкерлері білім қоры сақталған орданың тарихымен таныстырып, жастарға оқу залының бөлімдеріне жазылым бойынша, жалпы кітапхананың қызмет көрсету бөлімі, әдістемелік және библиографиялық бөлім, жинау және өңдеу бөлімдеріне экскурсия жүргізіп, ақпарат беріп өтті. Кітапхана жанында жұмыс істеп тұрған өнерлі жастарға арналған «Тұмар» үйірмесімен жас қаламгерлерге арналған «Толқын» шығармашылық студиясы және қарттарға арналған «Лада» клубтарының қызметі туралы ақпараттарды студенттер қызығушылықпен тыңдады.
Тыңдаушылар назарына «Өлкетану оқулары», «Іс-шаралар фотошежіресі», «Н.Островский баспасөз беттерінде» атаулы папкалары ұсынылып, таныстырылды. Іс-шара соңында ҚМУ студенттеріне кітапхана туралы мәліметтер қамтылған ақпараттық буклеттер таратылды.
Шынар МАКАНОВА,
Н.Островский атындағы
ОҚК кітапханашысы,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.