Бүйректал орта мектебінде қазан айының 19-23 аралығында Қостанай облысының Психологиялық қолдау және қосымша білім беру өңірлік орталығы ұсынған мәліметтерді түсіндіру үшін акция ұйымдастырылды.
Акция мақсаты – мектептегі барлық оқушылар мен олардың ата-аналарының психологиялық сауаттылығын арттыру. Орталық ұсынған визикалар мен буклет жадынамалар арқылы ата-аналар мен білім алушыларға консультациялық психологиялық көмек пен күрделі мәселені шешуге жәрдемдесетін, құқықтық көмек көрсететін мәліметтермен танысты. Жалпы мектеп бойынша өткізілген акция «Егер қиын болса...» деген атаумен жүзеге асырылды.
Іс-шара WhatsApp желісі арқылы ақпараттандыру түрінде, жеке Instagram парақшаларында және сайттарға жүктеліп, таныстырылды. Оқушыларға сынып бөлмелерінде санитарлық талаптарды сақтай отырып, түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, визиткалар таратылды. Ата-аналар мен педагогтерге Facebook желісіне де жадынамалар жарияланып, ұсынылды.
Өткізілген шаралардан бейнеролик дайындалып, әлеуметтік желілерге салынды. Балалар мен ата-аналарға тәулік бойы сенім телефондары жұмыс істейтіндігі, оның кеңес не болмаса көмек алу үшін таптырмас мүмкіндік екендігі айтылды. Шара соңында пікірін білдіріп, кері байланыс жасаған тараптар да болды. Акция маңызды және пайдалы болар ақпарат берді деп сенемін.
Қолғанат АТАЕВА,
Бүйректал ЖББОМ
педагог-психологы,
Амангелді ауданы,
Ақсай ауылы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.