«Үндестік» жобасы аясында отбасылық «Жанұя» клубында орталық пен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту және орталық оқушыларының танымдық қабілеттерін арттыру мақсатында «Отбасы – алтын діңгек» тақырыбында орталық ата-аналарымен іс-шара өткізілді.
Қосымша білім беру – білім алушыға танымдық пен шығармашылықта тұрақты қажеттілікті игеруіне, өзін барынша дамытуға, кәсіби және жеке тұлға ретінде өзін тануға мүмкіндік беретін дәлелді білім және де дарынды балаларды анықтауға, оларға қолдау көрсетуге және балалардың құқықтарын қорғауға бағытталған көп деңгейлі білім жүйесі. Қазіргі қоғам жалпы ұстаз қауымына жаңа талаптар қойып отыр. Мұғалім – рухани дамыған, шығармашыл тұлға, кәсіби дағды мен педагогикалық шеберлік иесі, жаңалыққа құштар, білім мазмұнына жаңалық енгізудің тиімді әдістерін іздестіруші маман болып саналады.
Іс-шара «Додэкадр» әдісімен басталып, доп тәрізді шарды лақтыру арқылы аналарымыз өз балаларына қатысты сұрақтарға жауап берді. Жалпы іс-шарамызға ана мен бала және жетекші бірлесе қатысты. «Үштік одақ» бағдарламасы аясында өткен іс-шарамыз төрт кезеңнен тұрды. Бірінші «Ой мен ойын» кезеңі болса, екінші «Сиқырлы сусын» кезеңінде қатысушылар құты ішіндегі 7 құндылықты тауып жазулары керек болды. «Ол кім? Бұл не?» атты үшінші кезеңде ұяшық тандау арқылы сұрақтарға топ болып біріге отырып жауап берсе, төртінші «Қажеттілік ордасы» кезеңінде ана мен педагог бірлесе отырып, тапсырманы орындады.
Жалпы әр қатысушы топ белсенділіктері мен өзара ұйымшылдықтарын көрсете білді. Іс-шара барысында аналарымыз ерекше қабілеттері мен өнерлерін де ортаға салғанын айта кеткен жөн. Жиын соңында қатысқан аналарымыз бен оқушыларға орталығымыздың атынан Алғыс хат пен естелік сыйлықтары табыс етілді. Отбасының аман-саулығы – әр елдің дамуы мен келешегінің өлшемі болса керек. Сол себепті, біртұтас халық болып ұйысуымызға отбасылық институттың маңызы зор. «Отан – қуат, отбасы – шуақ» демекші, Отанымыздың қуаты, отбасымыздың қызықты шуағы таусылмасын.
Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қалалық отбасылық
«Жанұя» клубының
жетекшісі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.