Дәл осындай тақырып аясында «Қостанай дарыны» өңірлік ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен облыстық сырттай байқау болып өтті.
Анимация құралдары арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында ұйымдастырылған байқауға Қостанай облысының жалпы білім беретін мектептерінің 7-8 сынып оқушылары қатысты.
Қиялдан туындаған мультфильмдер арқылы балаларды қызықтырып, көздің жауын алатын таңғажайып туындыларды жасайтын адам – суретші-мультипликатор. Болашақ мультфильм кейіпкерлері солар салған суреттермен жанданады. Ол, әрине, оңайлықпен жасала салатын жұмыс емес. Себебі мультипликатор маман кейіпкерлердің қимыл-қозғалыстарын қиыннан қиыстырып, көптеген суреттерден құрастырады. Он минуттық мультфильм үшін жобамен 115 мың сурет керек екен. Сондықтан да оны өте күрделі жұмыс деп бағалауға негіз бар. Сондай-ақ ол бір адамның ғана қолынан келе қоятын іс емес. Қазіргі уақыт талабына сай заманауи құрылғылар арқылы сан түрлі мультфильмдер түсірілуде.
Атаулы байқауға «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының «Балақай» қуыршақтар үйірмесінің оқушысы Ғибрат Меңдібаев «Үйшік» мультфильмін жасап, қатысты. «Үйшік» ертегісі қойылым желісі арқылы балаларды достыққа, ұйымшылдыққа, кешірімділік пен кішіпейілділікке тәрбиелеуге шақырады. Жалпы мультфильм көлеңкелі қуыршақтар арқылы түсірілгенін айта кеткен ләзім. Тартысты сайыс нәтижесінде ол жүлделі II орынды иеленді. Ал шәкіртін сапалы дайындағаны үшін жетекшісі Әнет Жұмабек Алғыс хатпен марапатталды. Жеңімпазды жеңісімен құттықтаймыз!
Еркінғазы АЙТБАЕВ,
«Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер
шығармашылық орталығы
«Жас тұлпар» ақындар
үйірмесінің жетекшісі,
Амангелді ауданы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.