Адамгершілік құндылықтар жүйесін қалыптастырудың бірден-бір жолы – кітап оқу. Федоров ауданындағы Ыбырай Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4-сынып оқушылары аудандық балалар кітапханасына барды.
Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасының «Тұлғалық даму» бөлімін және «Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру бағытындағы танымдық сапар өскелең ұрпақтың бойында кітап оқу құзыреттілігін қалыптастыру мақсатын көздеді. Оқушылар кітапханадан өздеріне қызықты тақырыпта мәлімет алып, сүйікті ертегі кітаптарын оқыды. Кітапхана қызметкерлері байқаулар ұйымдастырып, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра түсті. Білім алушылар да әңгіме барысында білетіндерін белсенді түрде ортаға салып, талқылауға ат салысты.
Кітап – адам баласының сан ғасырлық ақыл-ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы. Ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан рухани байлық. Кітапты таңдап, талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсерді өмір қажетіне жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғышарттардың бірі. «Артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге», – деп ақын Абай Құнанбаев жырлағандай, ерінбей білім алуға асығайық. Білімнің сарқылмас сандығын кітаптан ғана таба алатынымызды ұмытпайық.
Нұршаш ЗИЯ,
Ы.Алтынсарин атындағы
ЖББМ бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Федоров ауданы
Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.