Адамгершілік құндылықтар жүйесін қалыптастырудың бірден-бір жолы – кітап оқу. Федоров ауданындағы Ыбырай Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектебінің 4-сынып оқушылары аудандық балалар кітапханасына барды.
Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасының «Тұлғалық даму» бөлімін және «Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру бағытындағы танымдық сапар өскелең ұрпақтың бойында кітап оқу құзыреттілігін қалыптастыру мақсатын көздеді. Оқушылар кітапханадан өздеріне қызықты тақырыпта мәлімет алып, сүйікті ертегі кітаптарын оқыды. Кітапхана қызметкерлері байқаулар ұйымдастырып, оқушылардың қызығушылықтарын арттыра түсті. Білім алушылар да әңгіме барысында білетіндерін белсенді түрде ортаға салып, талқылауға ат салысты.
Кітап – адам баласының сан ғасырлық ақыл-ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы. Ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан рухани байлық. Кітапты таңдап, талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсерді өмір қажетіне жарата білу – әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғышарттардың бірі. «Артық білім кітапта, ерінбей оқып көруге», – деп ақын Абай Құнанбаев жырлағандай, ерінбей білім алуға асығайық. Білімнің сарқылмас сандығын кітаптан ғана таба алатынымызды ұмытпайық.
Нұршаш ЗИЯ,
Ы.Алтынсарин атындағы
ЖББМ бастауыш
сыныптар мұғалімі,
Федоров ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.