Сенімділік пен серіктестік сабағы

Выпуск - №24(672)   :   04.07.2025
335

3

Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының «Қыран» туризм үйірмесінің жетекшісі Қанат Ташкеев «Топпен жұмыс, тәжірибе алмасу және сенімділік сабақтары» тақырыбында шеберлік сабағын өткізді.

1

Сабақтың негізгі мақсаты – оқушыларды командалық жұмысқа, шыдамдылыққа, ептілікке, сондай-ақ бір-біріне сенім артуға тәрбиелеу. Сабақ барысында оқушылар тартылыс жаттығуы арқылы күшті, тепе-теңдікті және өзара қолдауды қажет ететін дағдыларды меңгеріп, практикалық тәжірибе жинақтады. Туризм бағыты бойынша өткен бұл сабаққа барлығы 25 оқушы қатысты.

2


Үлкен топтағы тәжірибелі оқушылар білімдері мен машықтарын кіші топтағы қатысушыларға үйретіп, көшбасшылық қабілеттерін көрсетті. Олар туризмнің негізгі ережелерімен, қауіпсіздік шараларымен және құрал-жабдықтармен жұмыс істеу жолдарымен таныстырып, жауапкершілік пен серіктестік дағдыларын дамытты. Бұл іс-шара оқушылар арасында ұрпақтар сабақтастығын, жауапкершілік пен өзара құрмет сезімін қалыптастыратын маңызды тәрбие сабағына айналды.

«Шұғыла» балалар
мен жасөспірімдер шығармашылық орталығы,
Амангелді ауданы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».