Ақпанның 22-24 аралығында «Золотой фазан» қонақ үйінің аумағында Амангелді Имановтың туғанына 150 жыл толуына орай өтіп жатқан оқушылардың облыстық қысқы спартакиадасы аясында шаңғы туризмі бойынша жарыстар өтті.
Облыстық білім басқармасының дене тәрбиесі және балалар мен жасөспірімдер туризм өңірлік орталығының ұйымдастыруымен мектеп оқушылардың облыстық қысқы спартакиадасы аясындағы шаңғы туризмінен жарысқа облыстың түкпір-түкпірінен 110-нан астам спортшы қатысты. Облысымыздың 14 өңірінен келген жас спортшылар ауа райының қыңырлығына қарамастан, «Жұмардың көмегімен көтерілу», «Дюльфермен түсу», «Қар көшкіні қаупі бар учаскенің траверсі», «Жұқа мұздан өту», «Алғашқы медициналық көмек көрсету және зардап шегушіні тасымалдау», «Шаңғының ізін қадағалау», «От жағу», «Шаңғы тебу», «Топография», «Бағдарлау», «Туристік тораптар» сияқты кезеңдерді сәтті өтті.
Аталған жарыста бас төреші болған туризм бойынша аға жаттықтырушы және спорттық туризм федерациясының төрағасы Назым Амановтың айтуынша, жарыстың деңгейі жаман емес.
– Жарыс екі күн бойы жүргізілді. Бірінші күні қатысушылар кедергі жолағынан өтті. Ол үшін қатысушылар 3 сағат ішінде жылдамдық пен сапа бойынша кезеңдерді еңсеруі қажет болды. Кезеңдер шаңғы және туристік дайындық бағытында жүргізілді. Ал екінші күні «Эстафета» болып, онда қатысушылар айналма маршрут бойынша жұмыс істеп, бір-біріне бақылау жүктерін (эстафетаны) берді. Әр жарыс сайын командалардың саны да, техникалық деңгей де артып, арнайы туристік жабдықтар да жаңартылып келеді, – деп атап өтті Назым Сыдыкжанович.
Жарыс нәтижесінде бірінші болып Қостанай ауданының командасы мәре сызығынан өтсе, екінші орынды Сарыкөл ауданының командасы, үшінші орынды Меңдіқара ауданының командасы иеленді. Жеңімпаздарды және барлық қатысушыларды құттықтай отырып, саламатты өмір салтын сақтап, алға қойған мақсаттарына жетуін тілейміз!
Аян АБДУЛЛИН,
Қостанай облысы әкімдігі
білім басқармасының
«Дене тәрбиесі және балалар
мен жасөспірімдер туризмінің
өңірлік орталығы» КММ
директорының орынбасары
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.