Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығының ұйымдастыруымен қала мектептері арасында «Шебердің қолы ортақ» отбасылық шығармашылық қолөнер байқауы ұйымдастырылды.
ҚР Оқу-ағарту министрлігінің «Төрт тоқсан – төрт өнер» ұлттық мәдени-ағартушылық жобасының «Ұлттық өнер» бөліміне арналған іс-шараға ата-аналар 1 баласымен қатысып, еркін тақырыпта фетр матасынан 1 қолөнер бұйымын 40 минут ішінде жасаулары қажет болды. Қатысушылардың өнеріне Білім бөлімінің әдіскері Назерке Мұханбетқалиева мен Мектепаралық оқу-өндірістік комбинатының қолөнер бөлімінің педагогі Рыскүл Едресова төрелік етті.
Қолөнер – халқымыздың қасиеттімен ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, тамырын тереңге жайып келе жатқан мұрасы. Қазақтың қолөнері, зергерлік өнері өзінің төлтума бітім қасиетімен, көркемдік мән-мағынасымен шын мәніндегі халқымыздың ғасырлар тағылымынан өткен асыл қазынасы. Осы асыл қазынаны жоғалтпай, әрмен қарай дамыту – жас ұрпақтың міндеті. «Бүгінгі кәсібің – ертеңгі нәсібің» деп бекер айтылмаса керек. Отбасылық қолөнер байқауында барынша жақсы дайындалып келген ата-аналар балаларымен бірлесе жеңісеке жету үшін барын салды.
Нәтижесінде №2 ЖББ мектебі атынан қатысқан Исламовтар отбасы І орынға ие болды. ІІ орынды Абай Құнанбаев атындағы мектеп-гимназия атынан қатысқан Киекбаевтар отбасы мен Ахмет Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназиясының атынан қатысқан Қапсалықовтар отбасы теңдей бөлісті. Ал, жүлделі ІІІ орынды Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектебінен қатысқан Абдумаликовтар отбасы, Б.Майлин атындағы №3 ЖББ мектебінен қатысқан Мұхтаровтар отбасы және №10 ЖББ мектебінің атынан бақ сынаған Майоровтар отбасы иеленді. Жеңімпаз отбасылар орталығымыздың атынан мадақтамалармен және естелік сыйлықтарымен марапатталды.
Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қосымша білім беру орталығы, «Жанұя»
клубының жетекшісі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.