Қостанай қаласындағы «Южный» кітапхана-филиалында Ұлыстың ұлы күні – Наурыз мейрамы қарсаңында «Шуақты Наурыз!» атты тақырыпта ғаламтор қолданушыларға арналған онлайн-мереке өткізілді.
Қашықтан өткізілген меркелік іс-шара желі қолданушыларына ұлттық салт-дәстүр, әдет-ғұрып жайында қарапайым түсінік беру, ата-бабаларымыздың кейінгі ұрпаққа мирас еткен асыл мұрасын қадірлеп, қастерлеуге, қасиетін түсінуге баулу, сондай-ақ ұлттық дәстүрдің ерекшеліктерімен таныстыру мақсатын көздеді. Ең алдымен, кітапхана қызметкері Наурыз мейрамының тарихына тоқталып, игіліктің, жаңару мен жақсылықтың бастауы саналатын бұл мерекеге қазір үлкен мән беріліп жатқанын атап өтті.
Ұлыстың ұлы күні кем дегенде жеті түрлі дәмнен тұратын наурыз тойының өзіне тән үлкен ырым асы – «Наурыз көже» дайындалады. Әр шаңырақта дастарқан жайылып, бір-біріне бата-тілектер айтылады. Бұл күні араздасып жүрген адамдар татуласып, төс қағыстырады. Артынша мереке қазақтың ұлттық ойындарымен, салт-дәстүрлермен жалғасқан. Дегенмен еліміздегі ахуалға байланысты биыл көптеген іс-шаралар онлайн форматта өткізілуде.
Биыл Үкімет тарапынан бекітілген тұжырымдамаға сәйкес, Наурыз мейрамы айдың 14-і мен 23-і аралығында, яғни 10 күн қатарынан атап өтіледі. Ұлыстың ұлы күні қарсаңында арнайы бағдарламалардан бөлек, кітап көрмесі де қойылды. Балаларға арналған қызықты ертегілер және «Сен білесін бе?» атты тарихи-этнографиялық кітаптар топтамасы: «Наурыз» «Киіз үй» «Ұлттық киімдер» «Ұлттық тағамдар» және тағы басқа да қызықты кітаптар бар. Еліміздің тарихын, халықтың бата-тілектерін, салт-дәстүрі мен әдет-ғұрпы жайлы білгіңіз келсе біздің кітапханаға келіңіздер!
Шолпан ӘБІЛТАЕВА,
«Южный» кітапхана-
филиалының қызметкері,
Қостанай қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.