«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының маңыздылығын және сырлы әлемге толы дүние екендігін таныту мақсатында №10 орта мектепте махаббат пен шығармашылыққа негізделген онкүндік өтті.

Өткенге көз жүгіртсек, Сара Назарбаеваның бастамасымен 2010 жылы қыркүйектің бірінен бастап өзін-өзі тану пәні енгізілді. Аталған пән арқылы адам өзінің жылуын басқаларға сыйлап, адамгершілік құндылықтарды дамытып қана қоймай, ішкі жан дүниесін байытуға ықпал етеді.

Мектебіміздің кітапхана меңгерушісі «Мейірім төгетін ана» атты көрме ұйымдастырып, Сара Алпысқызының өмірі мен шығармашылығы жайлы қысқаша таныстырып өтті. Өзін-өзі тану мұғалімдері рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы туралы стендтер әзірлеп, сынып жетекшілер «Жүрегіңмен тыңда» атты мектепшілік ашық сабақтарын өткізді. Оқушыларға адамгершілік, мейірімділік, сүйіспеншілік, достық пен бейбітшілік жайлы түсініктер берілді.
Оқушыларымыз тәрбие сағаттарында мейірімділіктің – ең қасиетті сезім екенін, отбасындағы бір-біріне деген сыйластық пен қамқорлықтың маңызын түсіне білді. Мұғалім әрқашан оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, олардың «тұлға» екендігін түсіндіре отырып, мейірімді болуға бағыттайды. Оқушылар «Жүрегім тұнған махаббат» тақырыбына эссе жазып, «Анама сыйлық» тақырыбында аналарына деген ыстық ықыластарын қолөнерлері арқылы білдірді. Ал артынша ұйымдастырылған «Жомарт жүрек» фотосуреттер байқауына бастауыш сынып оқушылары белсене қатысты.

Көркемдік жағы да назардан тыс қалмады. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының авторы Сара Назарбаева жайында бейнефильмдер көрсетілді. Өзін-өзі тану пәні қаншалықты маңызды екендігін, жеке тұлғаның өзін-өзі танып қана қоймай, рухани байып, әрбір тұлғаның өзгеруіне мүмкіндік беретіндігі жан-жақты ұғындырылды. Жалпы өзі-өзі тану пәні баланың өзін жақсы көруге, қасында жүрген жандарды сыйлауға насихаттайды. Оқушылар іс-шараларға мейірімділікпен ат салысып, айналасындағы адамдарға, қоршаған ортаға, құстарға деген сыйластық жайлы түсініктерін кеңейтті.
Әсел ЖАНСУГУРОВА,
Гүлнар БЕКБУСИНОВА,
№10 ОМ жантанушылары,
Қостанай қаласы
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».