Тағылымға толы апталық

Выпуск - №9(657)   :   07.03.2025
438

1

Тәрбие – қоғамның маңызды құндылықтарының бірі. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасын насихаттау мақсатында Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығында «Біртұтас тәрбие – ұлттық құндылықтар бастауы» тақырыбында тәрбие апталығы өтті.

Бұл апталық оқушылардың ұлттық құндылықтарға деген құрметін арттырып, оларды өз мәдениетімізді, тарихымызды бағалауға тәрбиелеу мақсатын көздеді. Апталықтың ашылуында орталығымыздың өнерлі оқушылары ән айтып, би билеп, өз өнерлерін көрсетті. Іс-шаралар аясында тәрбиелік мәні зор ойындар мен әртүрлі тақырыптар арқылы ұлттық мұра мен салт-дәстүрлерді жаңғыртуға бағытталған бағдарламалар өткізіліп, оқушылардың ұлттық сана-сезімін ояту мақсатында арнайы ойындар ұйымдастырылды.
Ұлттық ойындар мен зияткерлік сайыстар балалардың денсаулығын нығайтып қана қоймай, олардың ұлттық құндылықтарды терең түсінуіне, ойлау қабілеттерінің дамуына зор ықпал етті деген ойдамыз. Қорытындылай келе, тәрбие апталығы оқушылардың ұлттық мәдениетке деген сүйіспеншілігін арттырып, рухани дамуына да өзіндік үлес қосты. Ұлттық құндылықтарымызды ұлықтап қана қоймай, оқушылардың ұлттық ойындар мен зияткерлік сайыстар арқылы білімін арттырып, ұлттық дәстүрлерді насихаттауға бағытталған осындай іс-шаралар алдағы уақытта да жалғасын таба бермек.

Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қосымша білім беру
орталығының педагогі,
Арқалық қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».