Амангелді ауданындағы «Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының жанынан ашылған «Күншуақ» жазғы сауықтыру лагерінде «Шуақты жаз» атты ашық аспан астындағы плэнерлік сабақ өтті.
Жаз – демалыс пен сергітудің, жаңа әсерлер мен қызықты таныстықтардың маусымы. Бұл мезгілде көп оқушылар мен жастар жазғы лагерьлерге барып, табиғат аясында уақыттарын пайдалы әрі көңілді өткізеді. Әсіресе таза ауада серуендеу, ойнау, шығармашылықпен айналысу – олардың рухани және физикалық дамуына оң әсер етеді.
Лагерьдегі күндердің ең жарқын сәттерінің бірі – табиғат аясына ұйымдастырылатын плэнерлік сурет сабақтары. «Плэнер» сөзі француз тілінен аударғанда «ашық ауада» деген мағынаны береді. Бұл – табиғат көріністерін тікелей сол жерде отырып бейнелеу әдісі. Осы орайда біздің орталықтың жанынан ашылған лагерьдің балалары да жасыл алаңда отырып, жаз айының сұлулығын қылқаламмен қағаз бетіне түсірді.
Кезекті сабақ балаларға жақсы көңіл-күй мен шығармашылық сыйлады. Табиғат аясында сурет салу – тек өнер үйрету ғана емес, сонымен қатар табиғатты тереңірек сезінуге, әсемдікті бағалауға баулитын рухани тәрбие. Ашық аспан астында отырып салынған әрбір сурет – баланың ішкі әлемінің көрінісі, қиялы мен сезімінің жемісі.
Сурет салу кезінде оқушылар бір-бірімен жақынырақ араласып, ортақ қызығушылық арқылы жаңа достар табады. Шығармашылық орта достықты нығайтып қана қоймай, сенімді қарым-қатынастың бастамасына айналады. Сондай-ақ мұндай іс-шаралар балалардың сабырлылығын, байқағыштығын, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыратыны тағы бар. Плэнер сабақтарымен қатар лагерьде түрлі спорттық жарыстар, квесттер, ойындар ұйымдастырылып, қатысушылардың көңіл-күйі әрдайым көтеріңкі болады. Олар таза ауада демалып, өз денсаулығын нығайтып қана қоймай, өзара ынтымақтастықты да үйренеді.
Қорытындылай келе, жазғы лагерь – тек демалыс орны ғана емес, ол – жаңа тәжірибе мен достықтың бастау бұлағы. Таза ауада өткен әрбір сәт, табиғат аясындағы шабытты сурет, сергек көңілмен табылған достар – балалық шақтың жарқын естелігіне айналары сөзсіз. Ендеше, жаз мезгілін тиімді пайдаланып, табиғатпен етене араласып, шығармашылық шабытқа толы күндерді бірге өткізейік!
Нұрсұлу МИРАМБЕК,
«Шұғыла» балалар мен жасөспірімдер шығармашылық
орталығының «Сиқырлы қалам» сурет үйірмесінің жетекшісі,
Амангелді ауданы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.