Жаз басталып, күн жарқырай түсті. Жыл сайын оқу жылы аяқталғаннан кейін балалар жазғы демалыс лагерьлеріне асығады. Арқалық қаласындағы Қосымша білім беру орталығы да қала мектеп оқушыларына арнап түрлі қызықты іс-шаралар ұйымдастырады.
Жазғы лагерьдің басты мақсаты – балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру, дарындылығын анықтау, шығармашылық қабілеттерін жан-жақты бағытта дамыту. Биыл осы дәстүр өз жалғасын тауып, маусымның 3-і күні орталығымызда жазғы лагерь өз жұмысын бастады. Орталығымызда І ауысымның ашылуына орай қала мектептерінің оқушыларына арналған «Жұлдыз бол!» балалар ән байқауы өтті.
Оған қала мектептерінен 7 мектеп қатысты. Байқау барысында оқушылар ән айтып, би биледі. Оқушылардың бәрі де байқауға жоғарғы дайындықпен келген. Әділ қазылар алқасының шешімімен байқауға қатысушы оқушылар мынадай орындарға ие болды: Бас жүлдеге А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназия оқушысы Кәусар Баймұрат, І орынға А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназия оқушысы Жайдары Қайрат, ІІ орынға №2 ЖББМ оқушысы Ясмина Исмагулова, ал ІІІ орынға Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББМ оқушысы Айару Кенжебай, ІІІ орынға Кейкі батыр атындағы №4 ЖББМ оқушысы Айару Сайлау ие болды. Сонымен қатар, ән байқауына белсене қатысқаны үшін М.Әуезов атындағы №5 ЖББМ оқушысы Айару Уәли мен Ә.Бөкейхан атындағы ЖББМ оқушысы Айша-бибі Есімханға ынталандыру сыйлықтары табыс етілді.
Барлық жеңімпаз оқушылар қосымша білім беру орталығының мадақтамаларымен және естелік сыйлықтарымен марапатталды. Балалардың жазғы демалысында бос уақытын тиімді ұйымдастыру үшін барлық жағдайлар жасалған. Осылайша, жазғы лагерьдің әр күні қанық, сәнді де мәнді өтуде және балалық шақтан көптеген жағымды әсер қалдырмақ ниетте.
Инабат ЖӘМЕЛОВА,
Қосымша білім беру орталығының педагогі,
отбасылық «Жанұя» клубының жетекшісі
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.