«Толағай» отбасылық сайысы

Выпуск - №19(567)   :   20.05.2023
635

«Шұғыла» БЖШО дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің мұрындық болуымен балалардың бойында қазақстандық патриотизм қалыптастыру және балалар ұйымдарының қызметін жандандыру мақсатында «Толағай» отбасылық сайысы ұйымдастырылды.

Балалар ұйымдары күніне арналған облыстық бырыңғай акциясы аясында өткізілген іс-шара оқушылар мен ата-аналарға адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екенін түсіндіру және сұлу да сымбатты, денсаулығы зор, күшті болу үшін денені шынықтыру, оларға спортпен айналысудың маныздылығын көрсету, адам жанының да, тәнінің де тазаруы, денсаулығының жақсаруы саламатты өмір салтын ұстануға байланысты екенін ұғындыру мақсатында қолға алынған.

Отбасылық дода аясында «Таныстыру», «Шынықсаң шымыр боласың», «Кім жылдам?», «Кенгуру», «Атпен секіру», «Асық ау», «Арқан тартыс» сынды сайыс түрлері өтті. «Спорт – денсаулық кепілі» демекші, «Толағай» спорттық сайысының қортындысы бойынша жүлделі I орынды «Батыр» тобы, II орынды «Жігер» тобы, ал III орынды «Қыран» тобы иеленді. Сайыс қызықты әрі тартысты өтіп, қатысқан әр отбасыға рухани және мәдени мереке сыйлады.

Қазақ танымындағы әке-шеше мен балаға мақал-мәтел мен аңыз-әпсананың бәрі де шаңыраққа ұялаған шаттықты сақтауға үндейді. «Әке – асқар тау, ана – баурайындағы бұлақ, бала – жағасындағы құрақ» деп отбасындағы әр адамның мәртебесін бекітіп, бекемдеп отырған.


Әнет ЖҰМАБЕК,
«Шұғыла» БЖШО
көркемдік жетекшісі,
Амангелді ауданы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.