Осындай тақырыпта Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектебінде оқушыларға қолөнер бұйымдары насихатталды. Ұлттық қолөнер бұйымдары арқылы халқымыздың дәстүрі мен тұрмыс-тіршілігін танып білеміз.
Бүгінгі ғылым мен техниканың дамыған кезінде ұлттық қолөнеріміз жас ұрпақ үшін беймәлім дүние болып барады. Сол себепті ұмытылып бара жатқан қолөнерімізді қолға алып, жас ұрпаққа таныстыра отырып, халқымыздың қолөнерін қастерлеуге, үлгі тұтуға насихаттау – басты мақсатымыз. Үштік одақ – мектеп ұжымы, ата-ана және оқушылар – белсене қатысқан бұл қолөнер көрмесінде ата-аналар оқушыларға халқымыздың ежелден келе жатқан қолөнер бұйымдарын таныстырып, олардың жасалу жолдарын көрсетті.
Қазақ халқының қолөнері халықтың тұрмысында жиі қолданылған. Кесте тігу, кілем тоқу, құрақ құрау, киіз басу, сырмақ сыру, тоқыма тоқу тәрізді сан алуан қолөнер түрлері қазіргі уақытта сирек қолданылып, тіпті ұмытыла бастады деуге болады. Ұршық иіру, түбіт түту, құрақ құрау өнерлерімен қатар заманауи моншақ пен бисерден жасайтын бұйымдардың жасалу жолдарымен оқушылар асқан қызығушылықпен танысты.
Түбіттен жасалған бұйымдарын таныстырып, түбіт түткен 83 жастағы әжейдің өнерінен оқушылар жақсы әсер алды. Бүгінде сирек кездесетін түбіттен тоқылған қолғап, шұлықтарды оқушыларға таныстырған әжеге шебер-сабақты ұйымдастырушы мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Жулдызай Кокышева мектеп ұжымы атынан алғыс айтты.
Жұлдыз МҰХАНБЕТҚАЛИ,
Ш.Уәлиханов атындағы
№1 ЖББМ бастауыш
сынып мұғалімі,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.