Үлгілі отбасы – қоғам тірегі

Выпуск - №47 (544)   :   02.12.2022
694

Отбасы құндылықтарын насихаттап, ата-ана мен бала арасындағы ізгі қарым-қатынасты дамыту мақсатында және ұлт ұстазы А.Байтұрсынұлының мерейтойына орай қалалық «Жанұя» клубтары арасында «Біз бақытты жанұя» отбасылық байқауы өткізілді.

Отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік орта. Ол белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің, мұралар мен салт-дәстүрлердің сақтаушысы. Баланың алғаш рет өмірімен, қоршаған ортамен танысып, мінез-құлық нормаларын игеретін орта. Қазақ халқының данышпан ақыны Абайдың: «Дүние – үлкен көл, заман – соққан жел, алдыңғы толқын – ағалар, кейінгі толқын – інілер, кезекпенен бөлінер, баяғыдай көрінер», – деген нақыл сөзі бар. «Әке – тау, ана – бұлақ, бала – жағасындағы құрақ» демекші, ата-ананы қадірлеу, олардың ақ сүтін ақтауға тырысу – әр перзенттің міндеті.

Отбасы құндылықтарын насихаттаған байқауға қала мектептерінен 7 отбасы қатысты. Байқау төрт кезең бойынша жүргізілді. І кезең: «Таныстыру». Бұл кезеңде қатысушы отбасылар өз отбасыларын таныстырды. ІІ кезең: «Оқуға құштар отбасы». Бұнда олар А.Байтұрсынұлының шығармаларынан тапсырмала орындады. ІІІ кезең: «Кім тапқыр?». Онда қызықы тапсырмалар топтамасы ұсынылды. Ал соңғы «Кино әлемі» атты IV кезеңде қатысушылар экранда көрсетілген суреттерден қандай фильм екенін табулары қажет болды.

Байқау барасында қатысушылар өздерінің отбасылық құндылықтарымен қатар дәстүрлерімен де бөлісе отырды. Тартысты да қызызыққа толы байқау барысында отбасылар өнерлерін де, білімдерін де көрсете білді. Отбасылар бақ сынысып қана қоймай, қарсылас топтармен достасып та кетті. Нәтижесінде І орынға Туримтаевтар отбасы (№8 негізгі мектеп), ІІ орынға Маудановтар отбасы (Бастауыш гимназия), ал ІІІ орынға Баймағанбетовтар отбасы (№1 мектеп) лайық деп танылды. Сондай-ақ Бекентаевтар отбасы (№4 мектеп) – «Тату отбасы», Кулмаганбетовтар отбасы (№3 мектеп) – «Ынтымақты отбасы», Абдрахмановтар отбасы (№6 мектеп-гимназия) – «Өнегелі отбасы», ал Құрымғалиевтар отбасы (Родина мектебі) «Үлгілі отбасы» номинациясына ие болды.

Барлық жеңімпаз отбасылар орталықтың мадақтамасы мен естелік сыйлықтарға ие болды. Әрбір шаңырақтың беріктігі – үлкендердің үлгі-өнегесі мен өзара сыйластығы мен қамқорлығына байланысты. Бақытты отбасы – ел болашағының алтын діңгегі болса керек. Әрқашан ұлттық құндылықтарымызды дәріптейтін мерейлі отбасылардың саны арта берсін.


Инабат ЖӘМЕЛОВА
Қосымша білім беру педагогі,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4