«Жас сарбаз» – елдің қорғаны

Выпуск - №49(546)   :   17.12.2022
440

«Адам бойындағы басты сезім – парыз сезімін ұштап, тәрбиелеу», – деп Б.Момышұлы айтқандай, бүгінде болашақ жас сарбаздарды тәрбиелеудемін. Осыған орай Қосымша білім беру орталығында «Жас сарбаз» клубының білім алушыларымен арнайы іс-шара өтті.

Басты қағидам: білім алушыны Отансүйгіштікке, рухани, моральдық-психологиялық тұрғыда әскери тәртіпке бейімдеу, екінші кезеңі теориялық сабақты дуальды түрде практикаға ауыстыру, яғни арнайы құралдар мен қару-жарақты пайдалануды үйрету және шебер қолдануын дамыту.

Ішкі істер органдарында қызмет өткерген тәжірибемді оқушылармен алмасу мақсатында жастарды Отан қорғау жолындағы қиындықтарға мойымауға тәрбиелеу, қару-жарақты, арнайы құралдарды шебер қолдануын жетілдіру, әскери қызметке қызығушылығын арттыру үшін ҚР ІІМ ҚАЖК «41 мекемесі» РММ әкімшілік ғимаратында қызметкерлердің қатысуымен ҚР құқық қорғау Заңы шеңберіндегі әскери күрес тәсілдері, арнайы қорғаныс құралдары мен Макаров тапаншасы және Калашников автоматын бөлшектеп-жинақтау әскери тактикалық оқу-жаттығу іс-шарасын ұйымдастырдым.

Оқушылар оқу-жаттығу іс-шарасына қызуығушылық танытып, біраз тәжірибе жинақтады. Ата-аналар да алғыстарын білдірді. Режим аймағы болып саналатын мекемеде әскери тактикалық оқу-жаттығу іс-шарасын өткізуге рұқсат беріп және мекеме қаладан қашық орналасуына байланысты автокөлікпен қаматамасыз еткені үшін ҚР ІІМ ҚАЖК «41 мекемесі» РММ бастығы әділет полковнигі Б.Шарипбековке, сонымен қатар әскери тактикалық іс-шараға белсенді атсалысқан кадр саясат бөлімінің кәсіби дайындық аға инспекторы әділет капитаны М.Нұрахановқа және кезекті ауысымға алғысымды білдіремін. Болашақ патриот, қайсар мінезді, мәдениетті, саналы, иманды сарбазды тәрбиелеу мен үшін парыз.


Сандыбай УСЕМБАЕВ,
Қосымша білім беру
орталығының қалалық
әскери-патриоттық
«Жас сарбаз» клубының
жетекшісі (запастағы офицер),
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4