Арқалық қаласындағы қосымша білім беру орталығының «Қуыршақ және театр» үйірмесінің ұйымдастыруымен А.Құнанбаевтың 180 жылдығына орай «Абай мұрасы – мәңгілік» атты сахналық қойылым байқауы өтті.
Абай Құнанбайұлы – қазақ поэзиясының биік шыңы, құдіретті ақыны. Оның жүрек шерімен жазған туындылары – тағылымы терең, мәңгілік қымбат қазына. Абайды жалғыз қазақ халқының емес, бүкіл адамзаттың ұлы десек артық болмас. Әлем халқы бас иген дара тұлғаны қай қырынан да ұлықтау – біздің елдік және халықтық парызымыз.
Мән-маңызы зор байқауға қала бойынша 5 мектеп қатысты. Нәтижесінде «Шығармашылық шабыт» номинациясымен Т.Әубәкіров атындағы негізгі орта мектеп, ал «Үздік актёрлік бейне» аталымымен Кейкі батыр атындағы №4 жалпы білім беретін мектеп марапатталды. ІІІ орын – Әлихан Бөкейхан атындағы жалпы білім беретін мектепке, ІІ орын – А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназияға, жүлделі І орын – А.Құнанбаев атындағы мектеп-гимназиясы оқушыларына бұйырды. Жеңімпаздар орталықтың мадақтамалары мен естелік сыйлықтарымен марапатталды.
Қай ғасырда өмір сүрсе де, Абай атамыздың шығармалары мен қара сөздері, өсиетке толы өнегелі өмірі – бүгінде де, болашақта да маңызы мен құндылығын жоғалтпақ емес.
Жазира ТОНАШИНА,
Қосымша білім беру
орталығының педагогі,
Арқалық қаласы
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Праздник профессионализма: выбраны лучшие педагоги-психологи области
Обмен опытом и расширение возможностей
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».