Арқалық политехникалық колледжінде ІІ курс ПК-26 тобының білім алушыларымен санитарлық талаптарды сақтай отырып «Даяшы» біліктілігі бойынша мақала тақырыбымен аттас сыныптан тыс шарасы өтті.
Интеллектуалды ойын VI кезең бойынша өтіп, әр кезең өзінің қиындығына байланысты сәйкесінше ұпаймен бағаланды. Алғашқы кезең – «Таныстыру». Онда екі команда өздерінің дайындап келген презентациясы немесе бейнеролигін ұсынды. Екінші «Кім ұтқыр» кезеңінде білім алушылардың жылдамдығы басты назарда болып, өткен тақырыптарға сәйкес әр топқа 10 сұрақтан жалпы 20 сұрақ қойылды.
ІІІ кезең – «Науамен жүру». Бұл кезеңде білім алушының науамен асығыстық жасамай, жылдам әрі нақты қозғалуы талап етіледі. Студенттердің теориялық білімін практикамен ұштастыруы қажет болды. Келесі «Төрт сурет – бір ұғым» кезеңінде әр командаға төрт сурет салынған карточка дайындалды. Білім алушылардың логикалық ой ұтқырлығы бірінші орында болып, мағынасын ашып, жасырылған құпия сөзді табулары қажет болды.
.jpeg)
Бесінші «Мата майлықтарды бүктеу» кезеңінде 5 минут ішінде қатысушы топтар жылдамдыққа майлықтарды бүктеп, таныстырды, ал алтыншы «Бармен» кезеңінде қатысушы топтардың міндеті – берілген нұсқаулық картаға сәйкес «сүтті бананды» және «фрапучино» алкогольсіз коктейльдерін дайындады. Белгіленген уақыт аралығында екі топ өз алдарына қойылған мақсатқа жетіп, кімнің мықты екені анықталды. Сәйкесінше үздіктер танылып, мадақтамалар берілді.

Нұргүл ӘЛІМЖАН,
Арқалық политехникалық
колледжінің өндірістік
оқыту шебері
«Адал азамат» бағдарламасы: балабақшадағы тәлім-тәрбие
Тарих пен тағылым тоғысқан күн
Сберечь природу в наших силах
Сила единства и результатов: итоги работы профсоюзных организаций Карасуского района
Маленькие исследователи
Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».