Ағылшын тілін үйренудің тиімді жолдары

Выпуск - №1(598)   :   14.01.2024
907

Қазіргі тәжірибеде білім алушыларға ағылшын тілін оқытуда педагог бірқатар қиыншылықпен кездеседі: олар ағылшын тілін оқымаған немесе әліпби негізінде ғана біледі. Шын мәнінде, ағылшын тілі қазіргі уақытта мектептердің көпшілігінде оқытылады.

Бірақ, егер білім алушы мектепте басқа шет тілін оқыған болса, онда ересек адамның ағылшын сөздер мен сөз тіркестермен мүлдем таныс емес екендігін бір елестету мүмкін емес, өйткені ағылшын тілі бүгінгі таңда халықаралық қарым-қатынас тілі болып есептеледі. Ағылшын тілі бірнеше он жылдығында адам қызметінің әртүрлі салаларда жаһандық мәртебесі бар деуге болады. Екінші жағынан, студенттердің базалық тілдік деңгейінде дайындығы жоғары емес, тек ерекшелік ретінде көптеген жағдайларды қоспағанда жетекші лингвистикалық жоғары оқу орындары мен факультеттері болмаса ғана. Бұл бірқатар объективті және субъективті сипаттағы себептермен түсіндіріледі.

Пән бойынша бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету әрекеті шектеулі болғандықтан, колледж білім алушылары үшін ағылшын тілі үйірмесінің бағдарламасын жасау қажеттілігі туды. Біз бағдарламаны енгізуден күткен әсері: оның тиімділігі, оның әлеуметтік-мәдени білімді меңгере алатындығы, заманауи оқыту технологияларды қолдану арқылы шет тілін оқытудың тиімділігін арттыру.

Негізгі білім бағдарламасын және шет тілі сабақтарда оқытылған тақырыптарды негізге ала отырып, «Базалық ағылшын тілі» (бастаушыларға арналған) және «SpeakOut» (шет тілін терең зерттеу үшін) шет тілі үйірмелерінің бағдарламалары жасалды.

Үйірмелер жұмысы ойын оқытудың әдіс-тәсілдері енетін сабақтарды өткізу, жобалық, әдеби-көркем, бейнелеу және басқа әрекетті ашатын сабақтарды өткізуді көздейді. Сабақтар заманауи технологияларды пайдалана отырып ойын түрінде өткізіледі. Осы үйірмелерге қатысын білім алушылар жаңа білім мен дағдыларды дамытумен қатар, бар білімдерді қолдана алады. Бұл заманауи адам үшін тілді қаншалықты меңгергенін іс жүзінде көрсете алады.

Тілдік үйірмелер жұмысымен қатар білім алушыларда Л.Н. Толстой атындағы облыстық әмбебап ғылыми кітапханасы жанындағы Америка Бұрышына қатысу мүмкіндігі бар. Біздің колледж кітапханамен бірге қызметтеседі. Колледж білім алушыларын үшін тіл иелерімен бірнеше кездесулер ұйымдастырылды. Кезекті кездесу Анежка Бойл және Сэди Риттерлермен.

Осылайша, үйірме жұмысы білім алушылардың әлеуметтік мәдени құзыреттілікті қалыптастыруда маңызды құралы болып келеді. Сонымен қатар, олар оқылатын елдің түрлі ұлттық мәдениетпен және шет тілде өз танымдық нәтижелерін қолдана біледі, оқу-практикалық әрекетте де қолдана алады.


Есения ФЕДОРОВСКАЯ,
«Зерек» колледжінің
арнайы пәндер оқытушысы,
Қостанай қаласы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».