Ағылшын тілін үйренудің тиімді жолдары

Выпуск - №1(598)   :   14.01.2024
455

Қазіргі тәжірибеде білім алушыларға ағылшын тілін оқытуда педагог бірқатар қиыншылықпен кездеседі: олар ағылшын тілін оқымаған немесе әліпби негізінде ғана біледі. Шын мәнінде, ағылшын тілі қазіргі уақытта мектептердің көпшілігінде оқытылады.

Бірақ, егер білім алушы мектепте басқа шет тілін оқыған болса, онда ересек адамның ағылшын сөздер мен сөз тіркестермен мүлдем таныс емес екендігін бір елестету мүмкін емес, өйткені ағылшын тілі бүгінгі таңда халықаралық қарым-қатынас тілі болып есептеледі. Ағылшын тілі бірнеше он жылдығында адам қызметінің әртүрлі салаларда жаһандық мәртебесі бар деуге болады. Екінші жағынан, студенттердің базалық тілдік деңгейінде дайындығы жоғары емес, тек ерекшелік ретінде көптеген жағдайларды қоспағанда жетекші лингвистикалық жоғары оқу орындары мен факультеттері болмаса ғана. Бұл бірқатар объективті және субъективті сипаттағы себептермен түсіндіріледі.

Пән бойынша бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету әрекеті шектеулі болғандықтан, колледж білім алушылары үшін ағылшын тілі үйірмесінің бағдарламасын жасау қажеттілігі туды. Біз бағдарламаны енгізуден күткен әсері: оның тиімділігі, оның әлеуметтік-мәдени білімді меңгере алатындығы, заманауи оқыту технологияларды қолдану арқылы шет тілін оқытудың тиімділігін арттыру.

Негізгі білім бағдарламасын және шет тілі сабақтарда оқытылған тақырыптарды негізге ала отырып, «Базалық ағылшын тілі» (бастаушыларға арналған) және «SpeakOut» (шет тілін терең зерттеу үшін) шет тілі үйірмелерінің бағдарламалары жасалды.

Үйірмелер жұмысы ойын оқытудың әдіс-тәсілдері енетін сабақтарды өткізу, жобалық, әдеби-көркем, бейнелеу және басқа әрекетті ашатын сабақтарды өткізуді көздейді. Сабақтар заманауи технологияларды пайдалана отырып ойын түрінде өткізіледі. Осы үйірмелерге қатысын білім алушылар жаңа білім мен дағдыларды дамытумен қатар, бар білімдерді қолдана алады. Бұл заманауи адам үшін тілді қаншалықты меңгергенін іс жүзінде көрсете алады.

Тілдік үйірмелер жұмысымен қатар білім алушыларда Л.Н. Толстой атындағы облыстық әмбебап ғылыми кітапханасы жанындағы Америка Бұрышына қатысу мүмкіндігі бар. Біздің колледж кітапханамен бірге қызметтеседі. Колледж білім алушыларын үшін тіл иелерімен бірнеше кездесулер ұйымдастырылды. Кезекті кездесу Анежка Бойл және Сэди Риттерлермен.

Осылайша, үйірме жұмысы білім алушылардың әлеуметтік мәдени құзыреттілікті қалыптастыруда маңызды құралы болып келеді. Сонымен қатар, олар оқылатын елдің түрлі ұлттық мәдениетпен және шет тілде өз танымдық нәтижелерін қолдана біледі, оқу-практикалық әрекетте де қолдана алады.


Есения ФЕДОРОВСКАЯ,
«Зерек» колледжінің
арнайы пәндер оқытушысы,
Қостанай қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.