Білім берудегі жаңа трендтер

Выпуск - №5(553)   :   03.02.2023
919

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде «Жаңаша оқыту және білім берудегі жаңа трендтер» тақырыбында қаламыздағы серіктес мектептермен іс-тәжірибе алмасу іс-шарасы ұйымдастырылды

Педагогикалық тәжірибе – шығармашылық ізденіс, жаңалығы бар тәжірибе, жаңашылдардың тәжірибесі. Ол сонысымен де құнды әрі колледж тәжірибесіне жаңалық енгізеді. «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының 3-4 курс білім алушыларына арналған іс-шараны тәжірибе әдіскерлері Гулмира Назарова, Салтанат Оралбаева және Кулаш Абдилдина ұйымдастырды. Шараның негізгі мақсаты – білім алушылар озат педагогикалық тәжірибені жүйелі түрде пайдалану, болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Қаламыздағы Кейкі батыр атындағы №4 ЖББ мектептің бастауыш сынып мұғалімдері Жансая Ибраева мен Эльмира Жусипова, Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектептің бастауыш сынып мұғалімдері Сауле Муканова мен Жазира Шаяхметова, сондай-ақ А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназияның информатика пәнінің мұғалімі Эльмира Мажитова білім алушылармен тәжірибелерімен бөлісті. Тәжірибе алмасу 3 кезең бойынша жүргізілді: бірінші кезең – «Тиімді әдіс-нәтижелі білім негізі»; екінші кезең – «Бастауыш сынып сабақтарында қалыптастырушы бағалау мен кері байланысты ұйымдастыру»; ал үшінші кезең – «Бастауыш сынып сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану».

Мектеп оқытушылары колледж білім алушыларына шеберлік сабақтарындағы әдіс-тәсілдерді қолданудың түрлерін, бағалау және кері байланыс, сабақта ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданудың жолдарын түсіндіре отырып, тәжірибе алмасты. Шеберлік сынып соңында қатынасқан оқытушылар мен мектеп басшыларын әдіскерлеріміз Алғыс хаттарымен марапаттады.


Бақытира НУРГАЗИЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
директордың оқу-өндірістік
жұмысы жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.