Дипломды 108 жас маман

Выпуск - №10(507)   :   11.03.2022
498

Қостанай жоғары политехникалық колледжінде салтанатты шара – мамандығының қыр-сырын меңгеріп шыққан 2022 жылғы түлектерге диплом табыстау рәсімі өтті. Биыл білім ордасынан 108 маман даярланып шықты.

Оның ішінде наубайхана, макарон және кондитерлік өнімдер өндірісінің технологтары; элеватор, ұн тарту, жарма өндірісінің технологтары мен механиктері бар. Колледждің педагогикалық ұжымы түлектерін мақтан тұтады. Колледж қабырғасында өткізген жылдарда студенттер тамаша оқу жетістіктерін көрсетті, олимпиадаларға, сайыстарға, спорттық жарыстарға қатысып, шығармашылық қабілеттерін де көрсетті.

Колледжіміздің 15 студенті ерекше үлгідегі дипломға ие болды. Түлектерге диплом тапсыру рәсіміне колледждің әлеуметтік серіктестерінің өкілдері: «Баян Сұлу» АҚ кадр бөлімінің басшысы А.Альмухаметова, «Kazingredients» ЖШС технолог-кеңесшісі Л.Харина, «AgromashHoldingKZ» АҚ кадрлық жұмыс жөніндегі маманы А.Әубакирова, «Bloomiko» директоры П.Зиннер қатысты. Өз сөзінде Полина Зиннер: «Сіздердің Тәуелсіз Қазақстанның дамуы мен гүлденуіне лайықты үлес қосатындарыңызға сенімдімін. Ол үшін аянбай еңбек етіп, әрқашан алға қойған мақсаттарға ұмтылу керек», – деп атап өтті.

Шара барысында колледж әкімшілігі, ұстаздар, студенттердің ата-аналары атынан құттықтаулар мен қоштасу сөздері айтылды. «Әнші жүректер» вокалдық тобы мен «Мирас» би студиясы көрермендерге заманауи шығармаларын тарту етті. Түлектер үшін колледжді бітіріп, диплом алу – өмір жолындағы бір белес. Білім ордамыздың студенттері, ұстаздары мен жалпы колледж ұжымы түлектерімізге армандарының орындалуын және болашағына ақ жол тіледі.


Людмила ДЮСЕКЕЕВА,
Қостанай жоғары политехникалық
колледжі директорының
ОТЖ орынбасары

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.