Еңбек етсең ерінбей...

Выпуск - №36 (584)   :   29.09.2023
496

«Еңбек күнін» мерекелеу аясында Рудный технологиялар мен қызмет көрсету колледжінде «Менің жетістігім – менің жемісім» тақырыбында сынып сағаттары өтті. Оған қаламыздың құрметті азаматы Жақсылық Кәкенов арнайы шақырылды.

Құрметті қонағымыз Жақсылық Кәкенұлы – Республикалық Ардагерлер кеңесінің «Құрмет» төсбелгісінің иегері, мемлекеттік еңбек ардагері, тіл жанашыры, «Аманат» партиясының саяси кеңесінің, облыстық және қалалық Ардагерлер кеңесінің, қалалық «Жадыра» халықтық вокалдық ансамблінің мүшесі. Студенттер ол кісінің өмір, оқу және еңбек жолындағы қиындықтары мен жетістіктері туралы әңгімесін қызығушылықпен тыңдады. Жақсылық Кәкенұлы табанды еңбек пен өз ісінің маманы болу – болашақты жарқын ететіндігі жөнінде сөз қозғап, жолы жігерлі жастар мен жиын қатысушыларына үлкен әсер қалдырды.

Студенттер қызықтырған сұрақтарын қойып, мардымды жауап алды. Жаксылық Кәкенұлы ұрпаққа білімнің қажеттігін, алға қойған мақсаттарына жетуге деген құлшынысының мықты болу керектігін тілге тиек етті. Сондай-ақ кейінгі ұрпақты адал, таза еңбек етуге шақырды. «Батаменен ел көгерер» демекші, ардагер атамыз ақ батасын беріп, жастар алғыс алды. Бұл кездесу жас буынның санасына рухани азық болғаны хақ. Тәуелсіз еліміз үшін аянбай тер төккен Еңбек ардагерлері, қазыналы қарияларымыз аман жүрсін!


Ақтоты ЖАЛҒАСОВА,
Рудный технологиялар мен
қызмет көрсету колледжінің
арнайы пәндер оқытушысы,
өндірістік оқыту шебері

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.