Жақсылық жасау, жығылғанға сүйеу, жылағанға тіреу болу – кез келген адамның қолынан келетін іс. Тіпті бұл қазақ халқының өмір заңдылығы мен күнделікті тұрмыс-тіршілігіне сіңіп кеткен дүние десек те болғандай.
Мұны біз алыстан сұлбасы көрінген қарияның жүгін көтеруге асығатын баладан немесе жасы кішіге ізет білдіріп, үлкенге құрмет көрсетіп жүрген жастардан аңғара аламыз. Қазіргі таңда жақсылық жасаудың осынау үлгісі мемлекеттік маңызға ие болып, оған үлкен мән берілуде. Хәкім Абайдың он төртінші қара сөзінде: «Нағыз жүрек ісі – рақымдылық, мейірбандық және әртүрлі істе адам баласының бәрін өзіне тартып, бауырым деп, өзіңе ойлағандай болса игі еді», – делінген.
Нәзипа Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде сондай жақсылық жасауға асық жастардан құралған Колледж еріктілерінің жаңа құрамасының алғашқы танысу отырысы өтті. Түсіндірме отырыс барысында ерікті ұғымы жайлы, еріктілер қандай жұмыс атқарып, не істейтіні жайлы толық мәлімет берілді. Жастар ісі жөніндегі комитетінің төрағасы ретінде сөз сөйлеп, білім алушыларды жан-жақты болуға шақырдым. Еріктілер клубның жетекшісі Индира Қалыбай әр түрлі тренинг көрсетіп, «жұмыла көтерген жүк жеңіл» деген ұстанымды ұран етіп, еріктілерімізді белсенді болуға шақырды.
Артынша слайдтан еріктілер тобының жұмысы көрсетіліп, толық түсіндірілді және алдыңғы жылдағы волонтерлардың атқарған еңбектерін таныстырып өтті. Жақсылық жасау – жүрегі жылы әрбір адамның қолынан келеді. Біз жақсылық пен қайырымдылықты жасаған сайын бақытты қоғамның босағасын бекітеміз. Сондықтан жақсылық жасауға асығайық, жас достар!
Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
Жастар ісі жөніндегі
комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.