Жастарды еңбекке баулу және мамандықтарын дұрыс таңдауға бағыт беру мақсатында Қостанай педагогикалық колледжінде кәсіптік бағдар беру апталығы аясында онкүндік іс-шара өткізілді.
Саналы түрде таңдалған мамандық тұлғаның болашағына үлкен әсер етеді. Болашақтағы кәсіби мақсатына дұрыс бағыт алған оқушы бойындағы қабілетін шығармашылықпен дамыта білсе, сапалы маман ретінде қалыптасатыны белгілі.
Кәсіби бағдар беру онкүндігінің салтанатты ашылуы қазіргі жағдайға байланысты қашықтан ұйымдастырылды. Онкүндік шара аясында «Біздің колледжді таңда!» кәсіптік бағдар беру бағытындағы бейнебайқауы өткізілді. Оған колледжден 12 топтың студенттері белсенді қатысқанын айта кеткен ләзім. Шығармашылық сайысының нәтижесінде І орынға РТК-31 тобының студенттері мен кураторы Салтанат Доспанова ие болса, ІІ орынды У-41 тобының студенттері мен кураторы Лилия Юсова иеленді. Ал жүлделі ІІІ орын Т-31 және Ак-31 тобының студенттері мен кураторлары Алтынгүл Жармұхамбетова және Нұралы Арыстанға бұйырды.
Облыстық «Үздік кәсіби бағдар беруші» байқауына филология кафедрасының оқытушысы Татьяна Ткаченко қатысуда. Татьяна Евгеньевнаны қолдау мақсатында әлеуметтік желілерде ақпараттар жарияланды және оқытушылар мен студенттер қолдау көрсетті. Кәсіптік бағдар беру жұмысы бүгінде ең көп талқыланатын тақырып және жиі көтерілетін өзекті сұрақтардың қатарында. Онкүндіктің жабылуында 42 қатысушы, оның ішінде 33 студент және 9 оқытушы мақтау қағаздарымен марапатталды.
Ляззат СЕЙЛОВА,
Қостанай педагогикалық
колледжі қабылдау бөлімінің
жауапты хатшысы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.