«Кітап достарын іздейді»

Выпуск - №5(553)   :   03.02.2023
985

«Кітап – өмір ұстазы» демекші, жасөспірімдер кітап оқуды күнделікті әдет қылуы тиіс. Осы мақсатта Арқалық медициналық колледжінің кітапханасында жыл бойы мақала тақырыбымен аттас буккроссинг көрмесі тұрады.

Үйімізде шаң басып жатқан немесе оқылған кітаптарға «екінші өмір сыйлау», оқырмандар арасында «кітап алмастыру» акциясын жүргізу, әр түрлі жастағы оқырмандарды кітап оқуға шақыру, кітапханаға оқырмандарды тарту, күнделікті өмірдегі әр оқырманның кітап оқу әрекетін танымал етуге үлес қосу, әлемді үлкен кітапханаға айналдыру. Осы аталғандардың бәрі де буккроссинг қоғамдық қозғалысының негізгі көздегендері.

Қазіргі цифрлық технологиялар дәуірінде жастар дәстүрлі қағаз кітаптарды оқудан гөрі «оқу мүйістері» деп аталатын арнаулы электрондық гаджеттерді, телефоннан және компьютерден оқуға болатын кітаптардың электрондық нұсқалары мен аудиокітаптарды, сондай-ақ басқа да көптеген жаңалықтарды артық көреді. Кітап оқу адамның шығармашылық ізденісімен тығыз байланыста дамып, оның білімі мен адамгершілік мақсаттарын қалыптастырып, қоғамдық тарихи үдерістегі өз орнын айқындауына ықпал етеді.

Осы мақсатта жалпы адамзатқа жол көрсетіп отыратын рухани қара шаңырақ – кітапхана деп білемін. Кітапхана – өнер, білім ордасы, жастарды ізгілікке тәрбиелейтін қасиетті орын.


Айсулу АХАТОВА,
Арқалық медициналық
колледжінің кітапханашысы

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».