«Көрісу күні» – Наурыздың бастауы

Выпуск - №11-12(508-509)   :   18.03.2022
174

Наурыздың 14-інде еліміз Наурыз мейрамының басы – «Көрісу күнін» атап өтеді. Бұл күнді «Амал мерекесі» деп те айтады. Қостанай ауылшаруашылық колледжінде де студенттік парламенті пен ұстаздар қауымы Наурыздың басы саналған бұл күнді атап өтті.

Көрісу күнінің мәні мен мағынасына келер болсақ, халық қыстан аман-есен шыққанына, көктемге аяқ басып, туыс-туған, көрші-көлеңмен жүздескеніне қуанып, қол алысып, төс қағысады. Ең бастысы, бір-біріне деген араздық, өкпе-ренішті ұмытып, амандық тілейді. Көрісу – тек адамдардың бір-біріне амандасып, жақсылық тілейтін, бір-бірімен қауышатын мерекесі ғана емес, сондай-ақ жасы үлкендерге ізет көрсететін күн болғандықтан, Көрісу салты бір күнмен шектеліп қалмайды, наурыз бойы жалғаса береді.

Колледжімізде ұлттық салт-дәстүрімізді ғасырдан-ғасырға дұрыс жеткізе білуге бағытталған «Ұлттық қолөнер» көрмесі ұйымдастырылды. Көрмеде оқушылар қазақ халқының ұлттық тағамдарынан дәм татып, қазақи нақышта өрнектелген ұлттық киімдердің түрлерімен танысып, әр киімге тігілген ою-өрнектің маңызын түсінді. Ал ер балалардың арасында ұлттық ойын асықтан тартысты жарыс өтті. Өткізілген іс-шаралардың нәтижесінде білім алушылар шартты түрде наурыздың 14-і «Көрісу күні» деп атауын, ал халық арасында Наурыз мейрамын қарсы алу осы күннен басталатынын түсінді.

Студенттер жасы үлкен адамдарға сәлем беріп, бір-біріне «Жасың құтты болсын!», «Жасыңа жас қосылып, ғұмырың ұзақ болғай!» деп ізгі тілектерін білдіріп, бұл күннің ерекшеліктерін: бұрынғы өкпе-реніштер кешірілуі тиіс, егер біреумен араз болсаң, оны ұмыту күні екеніне толықтай куә болды. Осылайша ұлттық салт-дәстүрлер насихатталған күн алдағы уақытта Наурыз мерекесін тойлауға бағытталған ерекше іс-шаралармен жалғасын таба бермек.


Алия ЖАБАКОВА,
Қостанай ауылшаруашылық
колледжі директорының
тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4