Мамандығым – мақтанышым

Выпуск - №15(512)   :   15.04.2022
424

Ы.Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтік-гуманитарлық колледжінің оқу жоспарына сәйкес «Мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу» мамандығының 2-курс білім алушылары алғашқы тәжірибелерін облыстың мектепке дейінгі мекемелерінде өткізді.

Қай кезде де кәсіби тәжірибенің берері мол. Осы орайда ойға түйгені мен үйренгендерін «Мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеу» мамандығының 1-курс студенттеріне ақпарат беру мақсатында танымдық бағыттағы дөңгелек үстел өтті. Іс-шара барысында мектепке дейінгі мекемелерде тәжірибе өту мәселесі талқыланды.


Білім алушыларымыз белсенділік танытып, мамандық туралы: нақыл сөздер, оны таңдау факторлары мен жолдары әрі теориялық білімдерін де нақты көрсете білді. Тәжірибе барысында олар қызықтырған сұрақтарына толық жауап та ала білді. Атап айтқанда: психологиялық-педагогикалық бейімделу, бүлдіршіндермен жұмыс барысындағы қиындықтар, педагогикалық әдістердің қолдану ерекшеліктері, тәрбиешіге қойылатын талаптар, дидактикалық материалдар, ата-аналармен жұмыс, нормативтік құжат түрлері және т.б.


Өз кезегінде 2-курс білім алушылары өз пікірлерімен, өз қолдарымен жасалған қызықты көрнекіліктермен: «саусақ театры», ертегі кейіпкерлері, мамандық иелерімен бөлісіп, кеңестерін де айтты. Олар «педагог-тәрбиеші қызметінің маңызы: бала тәрбиесінде қызықтыра отырып, оқу іс-әрекетіне аударту, педагогикалық қарым-қатынасты шебер ұйымдастыра білу» деген ортақ пікірге келді.


Сәулеш ҚАНЕШОВА,
Ы.Алтынсарин атындағы
Рудный әлеуметтік-гуманитарлық
колледжінің жалпы білім беру
пәндерінің оқытушысы

Актуально

Реклама

Учитель – это светоч нации. Ежедневным кропотливым трудом каждый из вас вносит неоценимый вклад в развитие страны. Вы сеете семена знаний в молодые сердца и растите мыслящую нацию. Ибрай Алтынсарин говорил: «Превыше всего я ценю хорошего учителя». Педагог – ключевая фигура в построении будущего страны, поэтому ему должно быть отведено достойное место в обществе.

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».