Еліміздің экономикасының артуы оны басқаратын және жүргізетін мамандарға тікелей байланысты екені бәрімізге мәлім. Әсіресе құрылыс саласын «экономиканың локомативі» деп айтсақ та болады.
Құрылыс саласын жас орта буын мамандарымен толықтыру мақсатында біздің Қостанай құрылыс колледжінің атқарып жатқан жұмыстары орасан зор. Дей тұрғанмен, студенттердің 80%-ы орыс тілінде білім алуда. Осы олқылықтың орнын толтыру мақсатында келер жылға абитуренттер жинау үшін бар күшімізді салудамыз. Алдымызда қазақ тілінде білім алушылардың санын тағы да 2 топқа толықтыру міндеті тұр. Осыған орай біздің педагогтерден құралған шағын топ Амангелді ауданының мектептерінде болып қайтты.
Үгіт-насихат жүргізу барысында біздің делегация Жаңа ауыл, Мейірманов, Ы.Алтынсарин, Б.Қолдасбаев мектептерінде болып, оның басшыларымен және оқушылармен сұхбаттасып, бітіруші 9 және 11-інші қазақ сыныптарына болашақта жақсы маман болудың әрі мемелекеттік тілде білім алудың маңыздылығы баса айтылды. Әңгіме барысында бұл кездесулердің сәтті өтуіне аудан басшылығының ықпалы да болғаны белгілі болды. Соның нәтижесінде сынып жетекшілері А.Байдилдина, С.Амиргазин, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары және мектеп басшыларымен уақытылы кездесу ұйымдастырылды. Екі күндік іссапар алдағы уақытта оң нәтижесін береді деген ойдамыз.
Қызу пікірталас барысында ата-аналар мен оқушылардың тарапынан қойылған сұрақтар аз болған жоқ. Біздің колледж тарапынан айтылған ұсыныстар, түсіндірме әңгімелер, мектептерге таратылған буклеттер, көрсетілген қысқа метражды фильмдер жоғарыдағы сұрақтарға толық жауап берді деп ойлаймын. Әсерлі кездесулерден соң екі тарап та өзара мекенжайлар мен телефон нөмірлерімен алмасты. Оқу жылы аяғына дейін үгіт-насихат жұмыстары жалғасады деген үміттеміз. Қазірдің өзінде келем деушілердің саны аз емес, дегенмен әлі жұмыс көп, мақсат зор.
Дидар ТАСТЕМБЕКОВА,
Қостанай құрылыс колледжінің
бөлім меңгерушісі
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.