«Мен сені сүйемін, өмір»

Выпуск - №14(511)   :   09.04.2022
264

Осындай тақырыпта Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде психология апталығы ұйымдастырылды. Ол білім алушылардың психологияға деген қызығушылығын арттырып, психологиялық саулығын жақсартуға мүмкіндік береді.

Апталық жұмысы, әрине, оқытушылар мен білім алушылардың психологиялық құзыреттілігін көтеру, адамтану білімін қалыптастырушы ретінде, психология ғылымының маңыздылығын арттыру мақсатын көздеді. «Мен сені сүйем өмір» психологиялық апталығы аясында колледж бен отбасының бірлік қарым-қатынасын саламатты өмір салтын насихаттау арқылы нығайтуды көздеп, психолог пен дене шынықтыру пәнінің оқытушыларының қатысуымен «Намыс дода» атты спорттық іс-шарасы өткізілді.

Бала тәрбиесіндегі колледж бен отбасы ынтымақтастығы дегеніміз – жасөспірімнің тәрбиесін жақсарту мақсатында бағытталған, келісілген, үйлестірілген, әсер ететін шаралардың бір жүйеге бірігуі. Жасөспірімдерді тәрбиелеуде колледж бен отбасы ынтымақтастығының жоғары болуы ерекше орын алады. Спорттық шараға әр топтан ата-ана, білім алушы және топ жетекшілері бір команда болып қатысты. Тек спорт түрлерінен ғана емес, сонымен қатар логика мен зияткерлік қабілет те сынға түскен тапсырмалар қатысушылардың көңілінен шықты.


Ой мен ойынның элементтері аралас түрде көрсетілген бұл сайыста ДМ-11 тобы жүлделі орынды иеленді. Колледж басшысы Сандуғаш Алматова жеңімпаздарды құттықтап, арнайы сыйлықтарды табыстап, сайыс қатысушыларына алғысын білдірді. Сондай-ақ өз сөзінде бірлескен іс-шаралар арқылы тиімді қарым-қатынас орнатып, болашақта еліміздің ертеңі болар азаматтарды тәрбиелеуде биік белестерге жететініміз анық екенін жеткізді.


Айнұр ДАКАР,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің
педагог-психологы,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4