Мамандық таңдау жасөспірім шақтағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін ғана таңдау міндеті тұрады.
Статистикалық деректерге сүйенсек, әлемде 40 мыңға жуық мамандықтар бар екен. Олардың бірі ежелден келе жатса, енді бірі заман талабына сай туындаған. Дегенмен жол саласында мамандар тапшылығы мәселесі әлі де өзекті. Бұл жағдайдың алдын алу мақсатында «Жол активтерінің ұлттық сапа орталығы» Қостанай облыстық филиалының басшысы мен мамандары өткен жылы қаламыздың бірнеше оқу орындары мен білім ордаларын аралап, мектеп оқушыларына ақпарат берді. Пандемия орын алған соң, мұндай кездесулер онлайн форматқа көшті.
Қазақстанда 7000-нан астам мектеп бар, әр мектептен 1-2 бала жолшы мамандығын таңдаса, 10 жыл ішінде бұл саладағы маман тапшылығы мәселесі шешілер еді. Айтуларынша, жол саласындағы мамандардың жалақысы жоғары әрі әрдайым сұранысқа ие. Өйткені елімізде жыл сайын мыңдаған шақырым автомобиль жолдары салынып, жөндеуден өтеді. Бұл мамандыққа мемлекеттік тапсырыс көлемі де аз емес. Мәселен жыл сайын шамамен, құрылыс жұмыстары мамандығына – 2800, электр энергетикасы және автоматтандыруға – 2200, автокөлік құралдары мамандығына – 700, көлік қызметіне – 600, материалтану және технологиялар мамандығына – 300, жалпы жол саласына қатысты мамандықтарға – 9570 грант бөлінеді.
Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез келгеніне икемділік қажет. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен, өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық орын алып, болашаққа жоспар құрғысы да келмейді. Сол себепті әрбір адам өзін дамыту үшін білім алып, соған сай мамандыққа машықтануы керек.
Мадина ӘБІЛДИНОВА,
С.Мәуленов атындағы гимназия
биология пәнінің мұғалімі,
Қостанай қаласы
5 дней назад в 15:02
Қосымша білім
5 дней назад в 14:59
Мәдениет
Неделю назад в 14:01
Культура
Неделю назад в 13:58
КОЛЛЕДЖИ/ВУЗЫ
Неделю назад в 13:53
ДОШКОЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ
Неделю назад в 13:51
Спорт
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.