«Өнер – өмір айнасы»

Выпуск - №51(648)   :   26.12.2024
236

2

ТжКБ ұйымдарының басшыларының қызметін бағалауы үшін КРІ-ға байланысты Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің жастар ісі жөніндегі комитетінің ұйымдастыруымен мақала тақырыбымен аттас іс-шара өткізілді.


«Қазақтың жүрегі тоқтамасын, өнердің жүрегі тоқтамасын деп отырғаным сол. Өнерін өлтіріп алған қазақ ел болып оңбайды, елінен айнып қалған жүрек – жүрек болып соғып жарытпайды. Екеуі бөлінбес бір бүтін, тұтас дүние деп есептеймін», – деген еді Әшірбек Сығай. Шынымен де, нағыз өнер – қазақтың өзінде, қазақтың даласында жатыр. Әшірбек Төребайұлының сөзінің арғы жағында өнердің құдіреті мен оған бет бұрған адамның кіршіксіз ниеті жатыр. Ал, осы өнерге ден қойған жас ұрпақтың жетістігін атап, оған ортақ болу, ілтипат білдіру – жақсылықтың нышаны.

Соның дәлелі ретінде Нәзипа Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің білім алушылары әркез өнердің биігінен көрініп келеді. Достық қарым-қатынасты нығайту мақсатында Арқалық политехникалық колледжінің қызметкерлері мен білім алушыларына арнап концерт ұйымдастырылды. Концертке 50-ге жуық волонтер мен белсенді жастар қатысты. Волонтерлеріміз тренинг өткізіп, күмбірлете күй тартылып, белсенді жастарымыз әуелете ән салып, биші ұлдар флешмоб биледі. Ұлттық құндылықтарымыздың насихатталуы мен өнеріміздің шарықтауы еліміздің дамуына зор үлес қосары сөзсіз.

Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық
колледжінің жастар ісі жөніндегі комитетінің төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4