Пилоттық жоба жүзеге асырылуда

Выпуск - №37 (484)   :   24.09.2021
516

«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын оқу-тәрбие процесіне интеграциялау бойынша облысымызда бірнеше оқу орындары пилоттық жобаға енгізілді. Оның қатарында біздің Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі де бар.

Пилоттық жоба 2021-2023 жылдарға арналған. Жоба «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын оқу тәрбие процесіне интеграциялауды көздейді. Осы мақсатты негізге ала отырып, колледжімізде жуырда әдістемелік кеңес өткізіліп, онда шығармашылық топ құрамы бекітіліп, жұмысты бастап та кетті. Жұмысшы шығармашылық топ құрамында жоба жетекшісі, жоба кеңесшісі, жоба үйлестіруші, жоба сарапшылары және жобаны жүзеге асырушы бірнеше менеджерлер қамтылған. Директор жанындағы отырыста пилоттық жобаны жүзеге асыру бойынша құрылған іс-шаралар кешені мен жұмыс жоспары талқыланды.

Жұмыс жоспары негізінде ауқымы кең, ерекше іс-шаралар іріктеліп, контент жоспарға тоғыстырылды. Контент жоспардағы іс-шаралар, пилоттық жобаға енген оқу орындарының қызметін жария ету мақсатында Адамның үйлесімді дамуы ұлттық институтының ресми сайтында және әлеуметтік парақшаларда жарияланатын болады. Пилоттық жобаны жүзеге асыру барысында колледжде эксперименттік топтар анықталды. Пилоттық жоба шеңберінде анықталған эксперименттік топтарға сабақ беретін барлық оқытушылар, сабақтарын «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасымен кіріктіруі талап етілді. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасымен кіріктірілген ашық сабақтар, сыныптан тыс шаралар мен ақпараттық үгіт-насихат жұмыстары біріздендірілді.

Пилоттық жобаны жүзеге асыру жоспарында «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының басты «Сүйіспеншілік», «Дұрыс әрекет», «Ішкі тыныштық», «Қиянат жасамау», «Ақиқат» атты 5 құдылығына басымдылық танытылған. Адамдар арасындағы сүйіспеншілік пен құрмет тақырыбының ақсап тұрған шағында бұл пилоттық жобаның атқаратын қызметі зор болмақ. Білім алушыларға рухани құндылықтарды бағалауды дәріптеу үшін тұлға ең бірінші өзін танып-білуі керек. Өзін-өзі жақсы танығанда ғана өзгені түсіне аларымыз хақ. Олай болса пилоттық жоба келшегінен үлкен үміт күтеміз.


Гүлхашима ОРАЗОВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің әдіскері,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4