Саламаттылыққа бағытталған акция

Выпуск - №18(414)   :   30.04.2020
485

Жер жаһанды жаулап жатқан коронавирустың салдары баршамызға аян. Осы тұста Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі жастар ісі жөніндегі комитетінің ұйымдастыруымен қала тұрғындарына тегін маска таратылды.

Халықтың ыстық ықыластары мен ізгі тілектеріне бөленіп, ақ батасын алған еріктілеріміздің сезімдерін сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. Олар тұрғындарға: «Бұл таққан маскаларыңыз соңғысы болсын, бұдан кейін ешқашан ауырмаңыздар», – деген жүрекжарды лебіздерін білдірді. Ғасырлар мақсаты – қоғамның нарықтық қарым-қатынасқа көшу кезінде саяси-экономикалық және рухани дағдарыстарды жеңіп шыға алатын, ізгіленген ХХІ ғасырды құрушы, іскер, өмірге икемделген, жан-жақты мәдениетті жеке тұлғаны қалыптастыру. Сондықтан да біз елі үшін қызмет етуге әзір студенттерімізбен мақтанамыз.

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» демекші, осындай игі бастамамызға қолдау білдірген «Таңжарық» маталар дүкеніне алғысымызды білдіреміз. Қиын-қыстау сәтте сынаққа сынып кетпеу үшін біздің қолымыздан келетіні – сақтық шараларын қатаң ұстанып, үйде отыру арқылы өзіміздің және қоғамның денсаулығын сақтау. Сөзімнің соңын ақын Сара Тоқтамысованың жыр жолдарымен аяқтағым келеді: «Бұл ауру бәрімізді теңсіретті, кей кезде кеуде керіп шіренеміз. Енді біз тұтастықты танытайық, бірліксіз тығырыққа тірелеміз. Сәуірде карантиннен шығаршы деп, жамағат боп Алладан тіленеміз. Одан соң оразаның айы келіп, шайтанды карантинге жібереміз!». Бұл кезеңнен де сүрінбей өтеміз. Еліміз аман, жұртымыз тыныш болсын! Жақсылық жасап жарысайық, әріптестер.


Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
жастар ісі жөніндегі
комитет төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Не тот учитель, кто получает воспитание и образование учителя, а тот, у кого есть внутренняя уверенность в том, что он есть, должен быть и не может быть иным. Эта уверенность встречается редко и может быть доказана только жертвами, которые человек приносит своему призванию.
Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель. Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к делу и к ученикам, он совершенный учитель.