Саламаттылыққа бағытталған акция

Выпуск - №18(414)   :   30.04.2020
414

Жер жаһанды жаулап жатқан коронавирустың салдары баршамызға аян. Осы тұста Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі жастар ісі жөніндегі комитетінің ұйымдастыруымен қала тұрғындарына тегін маска таратылды.

Халықтың ыстық ықыластары мен ізгі тілектеріне бөленіп, ақ батасын алған еріктілеріміздің сезімдерін сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. Олар тұрғындарға: «Бұл таққан маскаларыңыз соңғысы болсын, бұдан кейін ешқашан ауырмаңыздар», – деген жүрекжарды лебіздерін білдірді. Ғасырлар мақсаты – қоғамның нарықтық қарым-қатынасқа көшу кезінде саяси-экономикалық және рухани дағдарыстарды жеңіп шыға алатын, ізгіленген ХХІ ғасырды құрушы, іскер, өмірге икемделген, жан-жақты мәдениетті жеке тұлғаны қалыптастыру. Сондықтан да біз елі үшін қызмет етуге әзір студенттерімізбен мақтанамыз.

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» демекші, осындай игі бастамамызға қолдау білдірген «Таңжарық» маталар дүкеніне алғысымызды білдіреміз. Қиын-қыстау сәтте сынаққа сынып кетпеу үшін біздің қолымыздан келетіні – сақтық шараларын қатаң ұстанып, үйде отыру арқылы өзіміздің және қоғамның денсаулығын сақтау. Сөзімнің соңын ақын Сара Тоқтамысованың жыр жолдарымен аяқтағым келеді: «Бұл ауру бәрімізді теңсіретті, кей кезде кеуде керіп шіренеміз. Енді біз тұтастықты танытайық, бірліксіз тығырыққа тірелеміз. Сәуірде карантиннен шығаршы деп, жамағат боп Алладан тіленеміз. Одан соң оразаның айы келіп, шайтанды карантинге жібереміз!». Бұл кезеңнен де сүрінбей өтеміз. Еліміз аман, жұртымыз тыныш болсын! Жақсылық жасап жарысайық, әріптестер.


Ниязбек ОРАЗОВ,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
жастар ісі жөніндегі
комитет төрағасы,
Арқалық қаласы

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.