Тәжірибе – таным көзі

Выпуск - №20(617)   :   23.05.2024
704

4-2

Жас ұстаздарымыздың жан-жақты, сапалы маман болып шығуы үшін Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің «Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының 3–4-курс білім алушыларының арасында сайыс өтті.

Білім ордасындағы теориялық және тәжірибелік білімі келешекте мол жетістіктерге жету жолына септігін тигізе отырып, білім алушыларымыздың білім-білік дағдыларын дамытып, білім ордасының қабырғасында алған білімдерін тексеріп, тәжірибе аясында қолдану жолдарын бағамдауды көздеген сайыс мақсатына жетті деуге болады. Оған әрқайсысы 4 білім алушыдан құралған 3 топ қатысып, 4 модуль бойынша бақ сынасты.
Алғашқы модульде байқауға қатысушы топтар өздерін қызықты етіп таныстырса, екінші модульде сұрақ-жауап арқылы қатысушының білім деңгейі, кәсіптік біліктілігі мен ой-өрісі тексерілді. Үшінші модуль жағдаяттық сұрақтарға негізделсе, соңғы модульде әр топ үйден дайындалып клген сабағын өткізулері керек болды.
Қатысушылардың жұмысына колледжіміздің әдіскері С.Алматова, Ш.Уәлиханов атындағы №1 ЖББ мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ж.Шаяхметова, А.Құнанбаев атындағы №6 мектеп-гимназияның бастауыш сынып мұғалімі С.Қапсалықова, Кейкі батыр атындағы №4 ЖББ мектептің бастауыш сынып мұғалімі Г.Сәрсен әділ бағаларын беріп, білім алушыларға мақтау қағаздарын табыстады. Сайыс соңы әдеби-музыкалық ән шашумен жалғасып тапты.

Бакытира НУРГАЗИЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық
колледжінің оқу-
өндірістік жұмысы
жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы

Реклама

Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».

Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.

Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4