Тігін – кәсіп қана емес, өнер

Выпуск - №13 (460)   :   03.04.2021
372

Арқалық политехникалық колледжінде ПУ-03 тобының білім алушыларымен санитарлық талаптарды сақтай отырып «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы бойынша колледжішілік Worldskills чемпионаты өтті.

Чемпионаттың негізгі мақсаты – жұмысшы жəне техникалық мамандықтардың дəрежесі мен мəртебесін арттыру, кәсіптік-техникалық білім беру саласына ерекше көңіл бөліп, білім алушыларды аталған салаға тарту. Сондай-ақ, еңбек нарығына бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауда кәсіби шеберлігін байқау.
Жыл сайын колледж ішінде барлық жұмысшы мамандықтар арасында осындай сайыс өтуде. Биыл «Сән технологиясы» құзыреттілігі бойынша «Арнайы тігінші» біліктілігінің 1-курс білім алушылары қатысты. Сайыс үш модульден, яғни үш кезеңнен құралды. Әр тапсырмаға шектеулі уақыт берілді. Білім алушылар берілген уақытты тиімді пайдаланып, тапсырманы толықтай орындап шығуы тиіс болды. Осылайша үш кезеңнің қорытындысын эксперттер критерийлер бойынша бағалап І, ІІ, ІІІ дәрежелі дипломмен марапаттады.
Қорыта келгенде, жыл сайын өтетін Worldskills чемпионаты байқауларының нәтижесінде білім алушылардың мамандыққа деген қызығушылығы артып, өзін-өзі жан-жақты дамытып, жақсы маман иесі болуына ықпалын тигізеді.

Әсемгүл ЖАПАРҒАЛИЕВА,
Арқалық политехникалық
колледжінің өндірістік
оқыту шебері

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.