Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде наурыз айының басында «Ғылымға бастау. Мамандықтар әлемі» тақырыбында үгіт-насихат жұмыстарының онкүндігі өтті. Онкүндікте түрлі іс-шаралар ұйымдастырылды.
«Менің мамандығым» тақырыбында тәрбие сағаттары, «Ең танымал мамандықтар» дебат, «Мамандық өмір таңдауы» көрме, «Біздің колледжді таңда!» бейне байқауы (колледж жарнамасы), «Ұядан қанат қаққандар» түлектермен кездесу, «Менің мамандығым» челленджі ұйымдастырылды. Онкүндікке колледж білім алушылары мен оқытушылары белсене араласты. «Жас қанат» жастар ұйымының мүшелері мектептің 9-11 сынып түлектеріне колледждің жарнамасы мен үлестірмелі қағаздары таратты.
Одан бөлек колледжімізде үгіт-насихат жұмыстарының онкүндігі өткізілді. Онкүндіктің әр күнінде әртүрлі іс-шаралар қамтылды. Соның бірі «Ұядан қанат қаққандар» тақырыбында ұйымдастырылған түлектермен кездесу кештері өтті. Кездесуді колледждің мектепке дейінгі тәрбие және оқыту мамандығының оқытушысы Айгерим Сейполинова мен педагог-ұйымдастырушы Ақмарал Бауыржанова ұйымдастырды.
Кездесуге Саяжан Қапсалық – №6 А.Құнанбаев атындағы мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі, Наурызбек Әміржан – А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназия мектебінің дене тәрбиесі мұғалімі, Олжас Қапан – Кейкі батыр атындағы №4 орта мектебінің музыка пәнінің мұғалімі, Ақбота Әбдрахман – балалар музыка мектебінің оқытушылары келіп, білім алушыларға мамандықты таңдағанда қателеспеу керектігін, өздерінің қызықты оқиғаларымен, алғашқы ұстаздық жолдары жайында пікір алмасты. Кездесу соңы музыкалық ән кешіне жалғасып, түлектер білім нәрін берген оқытушыларға алғыстарын білдірді.
Бақытира НҰРҒАЗИЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
директордың оқу өндірістік
жұмысы жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы
Я спросил у посла Японии, каким образом его страна сумела так быстро достичь высокой степени развития, стала играть в мире столь важную роль? Мне очень понравился ответ посла: «Японцы верили, что единственный способ поднять страну – это дать своим детям лучшее образование, чем они имели сами, самым важным для них было уйти от своего положения крестьян и получить образование. Поэтому в семьях огромные усилия прикладывались к тому, чтобы поощрять детей хорошо учиться в школе, чтобы они могли чего-то достичь. Из-за этого стремления постоянно чему-то учиться, через систему образования распространялись новые идеи из внешнего мира. Это одна из причин быстрого развития Японии».
Всевозможные разновидности книги как объекта не изменили ни её назначения, ни её синтаксиса за более чем пять веков.
Книга – как ложка, молоток, колесо или ножницы. После того, как они были изобретены, ничего лучшего уже не придумаешь. Вы не сделаете ложку лучше, чем она есть…
В XVI веке венецианскому печатнику Альду Мануцию пришла в голову великая идея сделать книгу карманного формата, которую гораздо легче возить с собой. Насколько я знаю, более эффективного способа перемещения информации так и не было изобретено. Даже компьютер со всеми его гигабайтами должен быть включен в сеть. С книгой таких проблем нет. Повторяю: книга – как колесо.