Үгіт-насихат жұмыстары жүргізілді

Выпуск - №11 (458)   :   22.03.2021
320

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінде наурыз айының басында «Ғылымға бастау. Мамандықтар әлемі» тақырыбында үгіт-насихат жұмыстарының онкүндігі өтті. Онкүндікте түрлі іс-шаралар ұйымдастырылды.

«Менің мамандығым» тақырыбында тәрбие сағаттары, «Ең танымал мамандықтар» дебат, «Мамандық өмір таңдауы» көрме, «Біздің колледжді таңда!» бейне байқауы (колледж жарнамасы), «Ұядан қанат қаққандар» түлектермен кездесу, «Менің мамандығым» челленджі ұйымдастырылды. Онкүндікке колледж білім алушылары мен оқытушылары белсене араласты. «Жас қанат» жастар ұйымының мүшелері мектептің 9-11 сынып түлектеріне колледждің жарнамасы мен үлестірмелі қағаздары таратты.
Одан бөлек колледжімізде үгіт-насихат жұмыстарының онкүндігі өткізілді. Онкүндіктің әр күнінде әртүрлі іс-шаралар қамтылды. Соның бірі «Ұядан қанат қаққандар» тақырыбында ұйымдастырылған түлектермен кездесу кештері өтті. Кездесуді колледждің мектепке дейінгі тәрбие және оқыту мамандығының оқытушысы Айгерим Сейполинова мен педагог-ұйымдастырушы Ақмарал Бауыржанова ұйымдастырды.
Кездесуге Саяжан Қапсалық – №6 А.Құнанбаев атындағы мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі, Наурызбек Әміржан – А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназия мектебінің дене тәрбиесі мұғалімі, Олжас Қапан – Кейкі батыр атындағы №4 орта мектебінің музыка пәнінің мұғалімі, Ақбота Әбдрахман – балалар музыка мектебінің оқытушылары келіп, білім алушыларға мамандықты таңдағанда қателеспеу керектігін, өздерінің қызықты оқиғаларымен, алғашқы ұстаздық жолдары жайында пікір алмасты. Кездесу соңы музыкалық ән кешіне жалғасып, түлектер білім нәрін берген оқытушыларға алғыстарын білдірді.

Бақытира НҰРҒАЗИЕВА,
Н.Құлжанова атындағы
Торғай гуманитарлық колледжі
директордың оқу өндірістік 
жұмысы жөніндегі орынбасары,
Арқалық қаласы

 

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.